اقدام عجیب قاتل پس از ارتکاب قتل با جنازه همسرش!

کدخبر: ۳۹۹۷۶۱
اقتصادنیوز : مرد آمریکایی در حالی عید کریسمس را با فرزندانش جشن گرفت که جنازه همسرش را پس از کشتن او روی مبل و در مقابل آنها قرار داد.
اقدام عجیب قاتل پس از ارتکاب قتل با جنازه همسرش!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، مرد آمریکایی که پس از قتل همسرش و قرار دادن جنازه او روی مبل برای بچه هایش مراسم ویژه عید کریسمس برگزار کرده بود تحت محاکمه قرار گرفت. «ویلیام والاس» ۳۹ ساله اهل کالیفرنیا به بچه هایش گفته بود که مادر ۲۶ ساله آن‌ها «زازِل پِرِستون» به علت مصرف مشروبات الکلی از حالت طبیعی خارج شده و نمی‌تواند هنگام بازکردن هدیه‌های کریسمس با آن‌ها همراهی کند. این مرد پس از کشتن همسرش، جنازه قربانی را در فاصله چند متری بچه هایش روی مبل قرار داده بود. ماجرای قتل خانم پرستون در دسامبر سال ۲۰۱۱ به عنوان صحنه‌ای هولناک در دادگاه محاکمه قاتل در روز دوشنبه توصیف شد.

«هدر براون»، معاون ارشد دادستان محلی به اعضای هیئت منصفه دادگاه گفت: «این داستان کریسمس پایان خوشی ندارد. متاسفانه این فقط یک داستان نیست بلکه اتفاقی است واقعی.»

بنا به گفته دادستان‌ها این زوج دارای پسری تازه متولد شده و قربانی دارای دو دختر ۳ و ۸ ساله بود که این قتل حدود یک دهه پیش پس از بازگشت آن‌ها از مهمانی شب کریسمس از خانه یکی از همسایگان رخ داد. یکی از همسایگان گفت که او صدای جروبحث این زوج را پس از بازگشت آن‌ها از مهمانی شنیده بود. گفته می‌شد والاس به یکی از نزدیکان پرستون گفته بود که هر دو آن‌ها مست بودند و در حین مشاجره او قربانی را به اطراف پرت می‌کرد.

صبح روز بعد والاس جسد همسرش را از اتاق خواب به اتاق پذیرایی منتقل کرد و سپس آن را در حالی که عینک روی چشمان پرستون بود روی کاناپه قرار داد. او سپس به بچه هایش گفت مادر آن‌ها روز کریسمسشان را خراب کرده و مست است. این مرد در ادامه در کنار جنازه همسر و مادر بچه هایش با آن‌ها مراسم ویژه عید کریسمس را برگزار کرد.

 هنوز مشخص نیست چه کسی اورژانس را در جریان این حادثه قرار داد، اما هنگامی که تیم اورژانس به محل حادثه رسیدند با جنازه این زن روی کاناپه مواجه شدند. سپس شواهد مبنی بر انجام قتل از جمله لکه‌های خون روی زمین و دیوار توسط پلیس کشف شد.

والاس پس از دستگیری به مدت ۹ سال با قرار وثیقه ۱ میلیون دلاری در بازداشت ماند. وکیل والاس با تاکید بر اینکه موکلش مرتکب قتل عمد همسرش نشده گفت که مرگ قربانی به علت مصرف مشروبات الکلی و سقوط روی میز شیشه‌ای در هنگام مشاجره با والاس رخ داده است.

گفتنی است؛ در صورتی که این مرد به انجام قتل درجه یک محکوم شود باید ۲۵ سال را در زندان بگذراند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید