آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور

کدخبر: ۳۹۹۸۸۷
رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر محورهای مواصلاتی شرق استان تهران فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و در سایر محورهای مواصلاتی شرق استان تهران نیز هیچ گره ترافیکی گزارش نشده است.
آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، سرهنگ ایرج کهریزی اظهار داشت: در حال حاضر شاهد تردد روان خودروها در هر دو مسیر محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران وضعیت تردد در آزادراه حرم تا حرم و امام رضا (ع) را نیز عادی و روان توصیف کرد.

کهریزی گفت: در حال حاضر محورهای مواصلاتی شرق استان تهران فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و در سایر محورهای مواصلاتی شرق استان تهران نیز هیچ گره ترافیکی گزارش نشده است.

وی عنوان داشت: از همه هم وطنان عزیز می‌خواهیم ضمن رعایت نکات و ضروریات سفر در جاده‌های کوهستانی و سایر محورهای ها با توجه به وضعیت کرونا در صورت عدم ضرورت از سفر به شهرهای دیگر خودداری کنند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته با توجه به فعالیت سامانه‌های بارشی بارش برف و باران را در محورهای فیروزکوه و هراز داشتیم بیان داشت: برای مدتی محورهای مواصلاتی فیروزکوه و هراز مسدود بودند تا ایمن سازی در محور مازندران صورت بگیرد و خوشبختانه طی مدت انسداد مسیرهای شرق استان تهران حادثه ناگواری در محورها نداشتیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید