سه جایزه از جشنواره کرونا روایت در دستان رادیو سلامت

کدخبر: ۳۹۹۹۰۷
اقتصادنیوز :‌رادیو سلامت در میان آثار بسیار جشنواره کرونا روایت موفق شد از میان آثار شنیداری سه جایزه را از آن خود کند.
سه جایزه از جشنواره کرونا روایت در دستان رادیو سلامت

به گزارش اقتصادنیوز ، مسعود حسنی رتبه اول بخش پادکست را به دست آورد. وی که تهیه کننده و گوینده رادیو سلامت است، درباره اثرش توضیح داد: اثر بیمار شماره ۳۱ در بخش پادکست در میان آثار شنیداری جشنواره کرونا روایت رتبه اول را به دست آورد. داستان این پادکست درباره یک بیمار کره  جنوبی بود که در دوران کرونا در تفریحات و مهمانی های زیادی شرکت می کند. او ماسک نمی زد و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کرد. این در حالی بود که این فرد ناقل بود و با این کارهایش باعث می شود عده زیادی کرونا بگیرند و آمار کرونا را در کره جنوبی بالا ببرد.... تلاش کردم در این پادکست با زبان جذاب به این موضوع بپردازم. همچنین به لحاظ ریتم خوش ساخت باشد. در این بخش با ۸ هزار اثر رقابت کردم.

هادی اسدی از برنامه سازان و گزارشگران رادیو سلامت موفق شد رتبه اول بخش نگاه نو جشنواره کرونا روایت را از آن خود کند. وی درباره این بخش گفت: در این بخش آثار بسیاری شرکت کرده بودند، اما تلاش کردم با یک اثر جالب و با ریتم خوب که از ایده ای نو بهره برده بودم جایزه این بخش را کسب کنم. خوشبختانه اثرم با نام کرونا مهمان امروز توانست رتبه اول نگاه نو را کسب کند. هدفم این بود که با ساخت این اثر نگاه متفاوتی به موضوع کرونا داشته باشم. البته از زمانی که با این ویروس سر و کله می زنیم من گفتگوهای صمیمانه و خودمانی با پزشکان و کادر درمان در قالب برنامه و گزارش های مختلف در رادیو سلامت داشتم و بخاطر تجربه ام در این حوزه، سوال و جواب های بسیاری با محوریت کرونا در آوردم و با ایده ای تازه در همین اثرم بنام کرونا مهمان امروز قرار دادم که برای داوران جشنواره جذاب بود و در بخش نگاه نو رتبه اول را کسب کرد.

همچنین در این جشنواره از موسی نظری دیگر برنامه ساز رادیو سلامت در بخش کرونا به روایت رادیو در زیر مجموعه  ترکیبی رتبه اول را کسب کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک