پیدا شدن نوزاد داخل کیسه زباله در سقز

کدخبر: ۳۹۹۹۲۷
اقتصادنیوز : شب گذشته یک نوزاد در کیسه زباله در سقز پیدا شد.
پیدا شدن نوزاد داخل کیسه زباله در سقز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا ،نوزاد متولد شده در سقز در کیسه زباله در حالی پیدا شد که او را در خیابان رها کرده بودند.

مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی سقز گفت: شب گذشته یک نوزاد تازه به دنیا آمده در داخل کیسه زباله در سقز پیدا شد.

 سیروان فتاحی مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی سقز گفت: یک  نوزاد رها شده  در داخل  کیسه زباله  و بدون لباس در نزدیکی مسجد امام غزالی در شهرک دانشگاه این شهر پیدا شده است و با اعلام آتش نشانی سریعا نیرو‌های اورژانس به محل اعزام شدند.

اواضافه کرد: مردم این محله با دیدن این نوزاد که وضعیت نامناسب و تنفس ضعیفی داشت سریعا با آتش نشانی تماس گرفتند و در نهایت تیم‌های اورژانس نوزاد را به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال دادند.

فتاحی با بیان اینکه والدین در بدو تولد این نوزاد را در کیسه زباله رها کردند، افزود: با انتقال این نوزاد به بیمارستان امام خمینی (ره)، وضعیت و سطح هوشیاری بسیار ضعیف بود و هم اکنون وضعیت وی نامناسب است.

مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی سقز یادآور شد: بعد از انتقال این نوزاد به بیمارستان، نیرو‌های آگاهی و پلیس در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات را در این زمینه آغاز کرده اند.

 دی ماه گذشته نیز در  سقز  یک نوزاد سه ماهه در مقابل درب یکی از واحد‌های بهزیستی این شهر رها شده بود که تحت مراقبت مرکز شیرخوارگان قرار گرفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید