این آبمیوه درمان خروپف است

کدخبر: ۳۹۹۹۹۹
اقتصادنیوز : بسیاری از مردم دنیا از صدای خروپف افراد دیگر اذیت می شوند و این صدا مانع بزرگی برای خوابیدن آن ها در زمان استراحت محسوب می شود.
این آبمیوه درمان خروپف است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از بهداشت نیوز، دانشمندان دریافتند هر عاملی مانع از تنفس شما بوسیله بینی تان شود منجر به بروز عارضه خرخر می شود که این مسئله در صورت اضافی بودن موکوس تشدید پیدا می کند.

آلرژی و تراکم مجرای تنفسی به همراه مسدود شدن مری انسان و همچنین توقف تنفس در هنگام خواب پدیده خرپوف را در افراد منجر می شود.

محققان در این رابطه می گویند در زمانی که ریه آدمی مسدود بشود پدیده خرپوف در هنگام خواب شکل می گیرد، اما به طور کلی با خوردن میوه هایی از تجمع موکوس ها کم می شود و عارضه خروپف پس ازمدتی برطرف می شود.

45 درصد از بزرگسالان در هنگام خواب دچار عارضه خروپف هستند که با مصرف آب میوه و سبزیجات این مسئله رفع می شود.

خوردن آب میوه هایی که از مواد آلی تشکیل شده اند در جهت رفع خروپف بسیار مفید هستند و اگر افراد در هنگام خواب مواد لبنی، غذای چرب، شکلات، محصولات حاوی شکر و غذا های فرآوری شده مصرف نکنند دچار خرپوف در زمان خواب نمی شوند.

لیمو، یک قطعه از زنجبیل، دو سیب و دو دانه هویج را باهم مخلوط کرده و این آب میوه طبیعی را اگر افراد بخورند دچار خرخر نمی شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید