کاندیدای مورد حمایت یک حزب اصولگرا در انتخابات 1400

کدخبر: ۴۰۰۱۸۷
دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت گفت بررسی اجمالی و دعوت از سایر نامزدهای انتخاباتی هم در دستور کار جبهه قرار گرفت که در صورت عدم ورود آقای رئیسی بتوانیم از نامزد دوم مورد تائید جبهه در انتخابات حمایت کنیم.
کاندیدای مورد حمایت یک حزب اصولگرا در انتخابات 1400

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت گفت: برای انتخابات ۱۴۰۰ اولویت ما آیت‌الله رئیسی است اما با سایر نامزدهای کارآمد نیز گفت‌وگو خواهیم کرد.

محمد جواد محمدی نوری با اشاره به برگزاری آخرین نشست سران احزاب وابسته به جبهه پیشرفت در سال ۹۹ گفت: مصوبه شورای مرکزی جبهه پیشرفت رفاه و عدالت مبنی بر ورود جبهه به مصادیق نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری است و البته اولویت ما در جبهه اجماع بر ورود و حمایت از آقای رئیسی است. در این بین همه جریانات سیاسی در پایگاه اصولگرایی هم براین نکته واقف هستند که باوجود برخی اختلافات در درون این جریان تنها راه رفع اختلاف و ایجاد وحدت رویه سیاسی حضور سیدابراهیم رئیسی است.

وی افزود: بررسی اجمالی و دعوت از سایر نامزدهای انتخاباتی هم در دستور کار جبهه قرار گرفت که در صورت عدم ورود آقای رئیسی بتوانیم از نامزد دوم مورد تائید جبهه در انتخابات حمایت کنیم. نوری تاکید کرد: پیشنهاد ورود به مصادیق نامزدهای احتمالی نیز در مجمع عمومی شورای وحدت مطرح و بنا شد روی این پیشنهاد بررسی لازم صورت گیرد.

دبیر جبهه پیشرفت در پایان اظهار کرد: امیدواریم هر چه زودتر شرایط لازم برای ورود ابراهیم رئیسی به انتخابات ریاست جمهوری فراهم شود و اختلافات در اردوگاه اصولگرایی پایان یابد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید