شب های مافیا در نوروز با چهره های جدید

کدخبر: ۴۰۰۱۹۴
«شب‌های مافیا» در روزهای نوروز روزهای شنبه و یکشنبه ساعت ۲۰ پخش می‌شود.
شب های مافیا در نوروز با چهره های جدید

سری جدید «شب‌های مافیا» ویژه ایام نوروز ۱۴۰۰ به صورت پخش دو روز در هفته در جدول برنامه‌های فیلیمو قرار گرفته است. «شب‌های مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب در سری جدید خود میزبان هنرمندان و چهره‌های سرشناسی است که در چند گروه به رقابت می‌پردازند. «شب‌های مافیا» روزهای شنبه و یکشنبه ساعت ۲۰  پخش می‌شود.

در بازی شب‌های مافیا بازیکن‌ها به دو دسته اکثریت شهروند و اقلیت مافیا تقسیم می‌شوند. نقش‌هایی که از ابتدا جز صاحب نقش و گرداننده کسی از آن مطلع نیست، گرچه گروه مافیا در شب اول یکدیگر را می‌شناسند. هدف شهروندان در دست گرفتن شهر و پاکسازی از مافیاست و پیروزی مافیا در گروی برابری با تعداد شهروندان است. بازی در ۲ بخش شب‌ها و روزهای متوالی انجام می‌شود، و اعضای هر گروه تلاش می‌کنند با اتهام زدن نفرات گروه رقیب را از جریان بازی خارج کنند.

در پایان هر روز و با رأی‌گیری طی دو مرحله و شنیدن دفاعیه متهمان، یک نفر از بازی خارج می‌شود. بازیکن خارج شده می‌تواند از بین ۶ کارت با انتخاب تصادفی، وضعیتی را برای خودش یا بازی تعیین کند و همچنین بدون اشاره مستقیم به هر نقشی کلام آخر را بگوید. در بخش شب به فرمان گرداننده گروه مافیا از خواب بیدار شده و به صورت پنهانی لحظاتی را به مشورت می‌نشینند که کدام شهروند را مورد هدف قرار دهند. پس از آن گرداننده برخی شهروندان را نیز برای اجرای نقش‌های شب خود بیدار می‌کند. بازیکن کشته شده در شب، حق انتخاب کارت و کلام آخر ندارد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید