تاکید بر برقراری ممنوعیت سفر به ۴۰ شهر

کدخبر: ۴۰۰۳۲۳
سرهنگ احمد شیرانی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر ترافیک روان و بدون مشکل در جاده‌های کشور در حال جریان بوده و به جز جاده شهداد_ نهبندان و خرم آباد_ پلدختر بقیه جاده‌های اصلی و مواصلاتی کشور باز است.
تاکید بر برقراری ممنوعیت سفر به ۴۰ شهر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ازترافیک روان در جاده‌ها و ممنوعیت سفر به ۴۰ شهر با شرایط قرمز و نارنجی کرونایی خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک روان و بدون مشکل در جاده‌های کشور در حال جریان بوده و به جز جاده شهداد_ نهبندان و خرم آباد_ پلدختر بقیه جاده‌های اصلی و مواصلاتی کشور باز است.

وی گفت: در برخی از جاده های کوهستانی استانهای شمالی بارش پراکنده باران گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی از پیش بینی و هشدار هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و گردوخاک برای استانهای شمال غربی، شمالی، مرکزی و شمال شرقی و هرمزگان و بروز پدیده گردوخاک و کاهش میدان دید رانندگان در جاده ها خبر داد.

سرهنگ شیرانی با توصیه به پرهیز از سفر در شرایط نامناسب جوی اظهار داشت: در صورت ضرورت سفر ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی با در نظر گرفتن زمان بیشتر برای رانندگی و کاهش سرعت و توجه کافی به جلو اقدام به سفر کنید.

وی گفت: برابر آخرین اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن توصیه به پرهیز از سفرهای غیر ضروری در صورت ضرورت به سفر، سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع و سفر به سایر شهرهای گروه زرد و آبی بلامانع است؛ همچنین خروج خودرو با پلاکهای بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی نیز ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد کماکان در تمامی شهرهای گروه قرمز، نارنجی، زرد و آبی ادامه خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید