قتل ۶ نفر در دعوای خانوادگی!

کدخبر: ۴۰۰۵۳۳
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان اعلام کرد: شامگاه پنج شنبه ۲۸ اسفندماه طی دو درگیری در شهر کنگان متاسفانه ۶ نفر کشته شدند.
قتل ۶ نفر در دعوای خانوادگی!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ رهام رضایی تصریح کرد: این موضوع به صورت ویژه توسط ماموران و کارآگاهان مجرب پلیس در حال بررسی است.

وی تاکید کرد: شناسایی عامل یا عاملان و انگیزه این قتل ها در دست بررسی است و به محض روشن شدن زوایای این قتل ها به آگاهی مردم خواهد رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان به شهروندان توصیه کرد: اخبار را از کانال پلیس بوشهر دنبال کنند و توجهی به اخبار غیررسمی و شایعات فضای مجازی نداشته باشند.

شناسایی قاتل و اقداماتی برای دستگیری او

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر گفت: قاتل پنج نفر از شهروندان کنگانی شناسایی شده و اقدامات لازم جهت دستگیری نامبرده در حال انجام است.

علی حسن پور افزود: مقتولین شامل سه دختر ۲۱، ۱۸ و ۱۴ ساله و مادربزرگ ۷۵ ساله آنها و همچنین یک جوان ۲۱ساله بوده که در زمان قتل (شامگاه ۲۸اسفند) در منزل مقتولین حضور داشته و گفته می شود قصد ازدواج با یکی از این دختران را داشته است.

وی ادامه داد: قاتل از بستگان مقتولین بوده و انگیزه قتل با بررسی صورت گرفته و تا این لحظه نارضایتی شدید قاتل از نحوه رفتار و عملکرد این خانواده بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید