اخرین وضعیت ترافیک جاده های شمالی/ دو نقطه پرترافیک جاده چالوس+ نقشه

کدخبر: ۴۰۰۵۵۱
اقتصاد نیوز: با وجود برخی گزارش ها از سنگین بودن ترافیک در مسیرهای شمالی کشور اطلاعات راهها نشان می دهد تردد در جاده های چالوس و هراز سنگین نیست.
اخرین وضعیت ترافیک جاده های شمالی/ دو نقطه پرترافیک جاده چالوس+ نقشه

به گزارش اقتصاد نیوز، یکی از مسیرهای پرتردد کشور مسیرهای منتهی به استان های شمالی است و در این روزها ترافیک سنگین گزارش می شود. در سال جاری به دلیل کرونا و خطر افزایش ابتلا به این ویروس مسئولان بهداشتی توصیه اکید به در خانه ماندن و پرهیز از سفر کرده اند. با وجود گزارش های اولیه در خصوص ترافیک سنگین در برخی محورهای شمالی، اما آخرین نقشه مرکز اطلاعات و مدیریت راه های کشور نشان می دهد جاده های منتهی به شهرهای شمالی با ترافیک سنگینی روبرو نیست.

علی‌اکبر آشوری مدیر مرکز اطلاعات راه ها، با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در اغلب جاده‌های کشور روان است، اظهار داشت: تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته بر اساس اطلاعات 2 هزار و 354 دستگاه ترددشمار فعال جاده‌ای نسبت به روز قبل 6.3 درصد افزایش نشان می‌دهد.در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 12.8 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.وی اظهار داشت:در راستای رعایت ضوابط مقابله با کرونا مردم حتما از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

10 جاده مسدود در اخر سال

آشوری با اشاره به انسداد 10 محور به دلیل کاهش ایمنی مسیر گفت: در این باره می‌توان به محورهایی نظیر پونل ـ خلخال، گنج‌نامه ـ تویسرکان، خرم‌آباد ـ پلدختر، جاده فرعی شمشک ـ دیزین و محور فرعی مسجدسیلمان، ایذه اشاره کرد.

نقشه ترافیکی جاده های استان مازندران

گزارش مدیریت مرکز راه ها و اطلاعات جاده ای نشان می دهد در مسیر تهران به جاده چالوس دو نقطه پرترافیک گزارش شده است.  بر اساس گزارش ها مسیر رفت از سد کرج تا گچسر هم ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. در شهرهای شمالی نیز یکی از محورهایی که دارای ترافیک سنگین است محور فریدون کنار به بابلسر  است.

مازندران


 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید