پیش بینی هوای شمال تا وسط هفته نوروز 1400

کدخبر: ۴۰۰۶۵۵
اقتصاد نیوز:براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه باتوجه به شکل‌گیری جریانات جنوبی انتظار داریم شاهد افزایش محسوس و قابل ملاحظه دما باشیم
پیش بینی هوای شمال تا وسط هفته نوروز 1400

احمد اسدی امروز درباره آخرین وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از امروز تا دوشنبه انتظار داریم شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری در استان باشیم که باتوجه به استقرار جریانات کمابیش شمالی و عبور متناوب امواج کمابیش ناپایدار تراز میانی انتظار داریم در برخی ساعات شاهد افزایش ابر باشیم که احتمال بارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست که مقدار چندان قابل ملاحظه نخواهد بود.

وی افزود: شب گذشته شاهد بارش‌های پراکنده در سطح استان بودیم بیشترین بارش از بازیارخیل میاندورود با ۶، سوادکوه با سه و ایستگاه باران سنجی تلوک قائم‌شهر با یک میلی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه باتوجه به شکل‌گیری جریانات جنوبی انتظار داریم شاهد افزایش محسوس و قابل ملاحظه دما باشیم که در ارتفاعات همراه با وزش باد گرم خواهد بود که گاها شدید پیش‌بینی می‌شود.

اسدی تصریح کرد: چهارشنبه شب تا روز پنج‌شنبه با تغییر سوی جریانات و شمالی شدن آن  شاهد وزش باد شدید، کاهش دما و افزایش ابر باشیم که احتمال رگبار پراکنده هم وجود دارد.

وی یادآور شد: از لحاظ دمایی تا روز دوشنبه تغییرات دمایی چندانی نخواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  در پایان گفت: دریای مازندران امروز موج کوتاه و گاهی هم با افزایش موج پیش‌بینی می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید