نحوه فعالیت بیمارستان‌ها در نوروز از زبان رییس سازمان اورژانس

کدخبر: ۴۰۰۶۹۵
دکتر پیرحسین کولیوند، ‌گفت: در طرح سلامت نوروز، همه بیمارستان‌ها اعم از دولتی، خصوصی، خیریه، نظامی کاملا آماده‌اند و بخش‌های ویژه این بیمارستان‌ها به صورت ۱۰۰ درصد آماده‌اند.
نحوه فعالیت بیمارستان‌ها در نوروز از زبان رییس سازمان اورژانس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رییس سازمان اورژانس کشور درباره نحوه فعالیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در ایام نوروز توضیح داد.

دکتر پیرحسین کولیوند، ‌گفت: در طرح سلامت نوروز، همه بیمارستان‌ها اعم از دولتی، خصوصی، خیریه، نظامی کاملا آماده‌اند و بخش‌های ویژه این بیمارستان‌ها به صورت ۱۰۰ درصد آماده‌اند. برنامه نوروزی را به آنها ابلاغ کردیم که بر اساس آن اقدامات‌شان را انجام می‌دهند.

وی افزود: از هر تخصصی در بیمارستان‌ها متخصصین حضور دارند. درمانگاه‌ها و داروخانه ها بر اساس برنامه های ابلاغ شده فعال هستند. خون و فرآورده‌های خونی را هم به اندازه کافی دپو کردیم و مشکلی وجود ندارد.

کولیوند گفت: علاوه بر خدمات درمانی عمومی، برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ هم خدمات اختصاصی نیز ارائه می‌شود. از مردم خواهش می‌کنم به دلیل سرعت انتقال و انتشار کووید-۱۹ به ویژه در ویروس جهش‌یافته که در کشور در حال چرخش است، ‌پیشگیری کنند. برای ما اثبات شده که در تجمعات، ‌دورهمی‌ها و سفرها شانس ابتلا به این ویروس زیاد است. مردم مراقبت کنند تا سال خوبی را برای همه مردم داشته باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید