اظهارات انتخاباتی مقام بلندپایه ارتش

کدخبر: ۴۰۰۹۴۰
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش در سال ۹۹ با حضور جهادی و میدانی به ویژه در حوزه کنترل شیوع بیشتر بیماری کرونا، شعار ارتش فدای ملت را عملی کرد.
اظهارات انتخاباتی مقام بلندپایه ارتش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم سال تحویل با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان یگان‌های نزاجا در منطقه صفر مرزی غرب کشور گفت: نیروی زمینی ارتش با ۲۸ بیمارستان و دوازده هزار کادر درمانی در حوزه ویروس کرونا در سال ۹۹ در خدمت رسانی به ملت غیور و شریف ایران اسلامی شعار ارتش فدای ملت را علنی کرد.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش با برپایی بیمارستان‌های صحرایی، ضد عفونی کردن معابر در کل کشور، برپایی نقاهتگاه دوهزار تخت خوابی در تهران و شهرستان‌ها مواجهه با ویروس منحوس کرونا را تبدیل به فرصت کرده است تاکید کرد؛ یگان‌های امدادی نیروی زمینی ارتش با حضور در ۱۷ استان به ویژه استان‌های گیلان و قم نشان داده است که همیشه در کنار مردم بوده و هیچ گاه از کمک به ملت دریغ نمی‌کند و این حضور نیروی زمینی در حوادث غیرمترقبه نشان از چابکی و تحرک یگان‌های نزاجاست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش حضور این نیرو در مناطق صفر مرزی را نشان از تامین امنیت منطقه مرزی دانست و خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش پس از دوران دفاع مقدس و از سال ۱۳۶۷ تا مقطع کنونی در مناطق مرزی استقرار دارد و رزمندگان جان برکف نیروی زمینی ارتش با حضور مقتدرانه خود به صورت شبانه روزی با قدرت تحرکات منطقه را رصد می‌کنند و در سال‌های گذشته نیز همگان می‌دانند که در مقابله با منافقین و داعش قدرت نمایی کرده و پس از سرکوب منافقین، داعش را نیز به عقب رانده تا گزندی به ملت غیور ایران اسلامی وارد نسازند.

توصیه های انتخاباتی مقام بلندپایه ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به آمادگی رزمی و دفاعی این نیرو در سال‌های اخیر اشاره کرد و تصریح کرد: امروز اقتدار و آمادگی دفاعی نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی و به ویژه نیروی زمینی قهرمان موجب تولید امنیت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است و اگر امروز چرخ‌های اقتصاد کشور می‌چرخد و مشعل شرکت‌های نفتی در این مناطق روشن است به واسطه تولید امنیتی است که نیروهای مسلح آن را تامین کرده اند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری بصیرت را چراغ راهنما برای همگان دانست و تصریح کرد: حضور در انتخابات یکی از تکالیف شرعی است، با بصیرت و چشم روشن در انتخابات پیش رو شرکت کنیم و بدانید که یک برگ رای ما تعیین کننده و ارزشمند است.

امیر حیدری خطاب به کارکنان به خصوص سربازان وظیفه گفت: یکی از مهمترین وظیفه ما خوشبین سازی محیط سربازی و نگاه به سرباز مانند فرزند است و این موضوع نیز مورد تاکید و مطالبات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) است، باید کاری کنیم که سربازان وظیفه با سربلندی و افتخار خدمت مقدس سربازی را ترک کنند.

وی در پایان با تاکید بر احترام به پدر و مادر گفت: دستان پدر و مادر را ببوسید و از تجربه آن‌ها همچون معلم و مربی نهایت استفاده را ببرید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید