کفش های موردعلاقه تان چه رازهایی را درباره شخصیت شما برملا می کنند؟

کدخبر: ۴۰۱۲۳۹
کفش های شما اطلاعات زیادی درباره شخصیت شما می دهد. همه ما کفش هایی داریم که ترجیح می دهیم همواره آن کفش ها را به پا کنیم. دقیقا کفش های محبوب ما هستند که همه چیز را درباره شخصیت ما لو می دهند.
کفش های موردعلاقه تان چه رازهایی را درباره شخصیت شما برملا می کنند؟

به گزارش اقتصادنیوز ، کفش های شما اطلاعات زیادی درباره شخصیت شما می دهد. ما می دانیم که باید در موقعیت های مختلف از کفش های مناسب با همان شرایط استفاده کنیم اما همه ما کفش هایی داریم که ترجیح می دهیم همواره آن کفش ها را به پا کنیم. دقیقا کفش های محبوب ما هستند که همه چیز را درباره شخصیت ما لو می دهند.

کتانی اسپرت: شما از لحاظ احساسی بسیار پایدار هستید و نسبت به بقیه خیلی کمتر دچار استرس و اضطراب می شود. روانشاناسان معتقدند که افرادی مانند شما می توانند روی پاهای خود بایستند.

کفش آل استار: شما بسیار مهربان هستید اما گاهی مغرور و محتاط می شود درون شما یک فرد نوجوان تا ابد زدگی می کند که نقاط قوت و ضعف خودش را دارد.

کفش تخت کژوال: شما به اینکه دیگران درباره شما چه می گویند اهمیتی نمی دهید شما ایده هایتان را به راحتی با دیگران به اشتراک می گذارید و به علت رک بودنتان ممکن است در بعضی مواقع دچار مشکل شوید.

کفش پاشنه بلند: شما اعتماد بنفس بالایی دارید و دوست دارید مرکز توجه باشید و دارای شخصیت دمدمی مزاجی هستید اما اگر تصمیم به کاری بگیرید اما از آن منصرف نمی شوید.

صندل و کفش لژدار: شما به طور طبیعی بسیار اجتماعی هستید و بسیار به ارتباطات اجتماعی خود بها می دهید و برای تان بسیار مهم است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید