کشف ۸۲۶ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی از یک سارق در تهران

کدخبر: ۴۰۱۴۰۸
جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقانی خبر داد که اقدام به سرقت ۸۲۶ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی از بیمارستانی در تهران کرده بودند.
کشف ۸۲۶ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی از یک سارق در تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ اوایل اسفند 99 متهمی به هویت حمید توسط کلانتری 123 نیاوران به اتهام سرقت تحویل پایگاه یکم پلیس آگاهی شد.

محتویات پرونده حاکی از آن بود که نماینده حقوقی یکی از بانکهای خصوصی با مراجعه به کلانتری اعلام کرده در یکی از شعب شمالی شهر، شخصی اقدام به برداشتهای غیرمجاز می‌کند که بلافاصله وی دستگیر و 69 عدد کارت هدیه 500 هزار تومانی از این فرد کشف شد.

متهم در تحقیقات اولیه گفت که کارتها را برای نقد کردن از شخصی به نام سپهر گرفته است که در ادامه مشخص شد وی حقیقت را کتمان می‌کند.

photo_2021-03-24_20-05-57

در ادامه کارآگاهان با بهره‌گیری از روشهای علمی کشف جرم، همدست وی (همسرش بنام مهناز)  را شناسایی و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر کردند همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهمان 760 کارت هدیه 500 هزار تومانی کشف و به پایگاه پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ داود فرد؛ جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستگیری هر دو متهم و اعتراف به سرقت کارتهای هدیه از یک بیمارستان در شمال شهر تهران در مجموع تعداد 826 عددکارت هدیه به ارزش 413 میلیون تومان از ید سارقان کشف و به بیمارستان موصوف عودت شد.

به گفته این مقام انتظامی، متهمان با صدور قرار قانونی به زندان معرفی شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید