باد شدید ورودی های ناژوان را بست

کدخبر: ۴۰۱۵۵۷
اقتصادنیوز : مدیر طرح ساماندهی ناژوان از بسته شدن ورودی های ناژوان با توجه به شدت وزش باد و برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی خبر داد.
باد شدید ورودی های ناژوان را بست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،سید رسول هاشمیان، با اشاره به وزش باد شدید در شهر اصفهان و پیش بینی تداوم باد تا روز جمعه، اظهار کرد: برای مقابله با حوادث احتمالی از روز گذشته گشت های ناژوان برای جلوگیری از روشن کردن آتش در ناژوان اقدام به فعالیت کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش شدت باد و برای پیشگیری از بروز حادثه، به دستور ستاد بحران ورودی های مجموعه ناژوان از ساعت ۱۴ امروز بسته شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان تصریح کرد: از شهروندان می خواهیم در عصر پنجشنبه و روز جمعه از حضور در منطقه ناژوان خصوصا جاده های سلامت و بیشه زارها خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی حاکم بر اصفهان، مراکز تفریحی ناژوان هم امروز تعطیل است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد در اصفهان از ساعات اولیه امروز همه نیروها و بخش های مرتبط شهرداری اصفهان به حالت آماده باش درآمده اند.

حسین امیری، پیش از این از آماده باش مدیریت شهری با بکارگیری همه نیروها و امکانات جهت برخورد با حوادث احتمالی به دنبال وزش باد شدید در اصفهان خبر داده بود.

وی با اشاره به اعلام تذکرات لازم از سوی اکیپ های نظارتی به مردم از طریق بلندگو،  گفت: این اکیپ ها در اطراف رودخانه زاینده رود و نقاط حادثه خیز به شهروندان هشدار می دهند از پارک خودرو در زیر درختان که احتمال سقوط درخت یا اشیا وجود دارد پرهیز کنند. همچنین مردم از نشستن زیر درختان در این چند روز به شدت خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای کنترل نظارت اخطارها و تذکرات لازم را به مالکان ساختمان های نیمه کاره و ساختمان هایی که احتمال سقوط مصالح ساختمانی را دارد، می دهند، ادامه داد: در مجموعه مدیریت شهری آمادگی کافی برای رفع خطر وجود دارد از همین رو مردم طی تماس با سامانه ۱۳۷ می توانند این موارد را اطلاع دهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید