ریزش کوه در هراز ۲ فوتی و ۳ مصدوم برجای گذاشت

کدخبر: ۴۰۱۵۹۸
اقتصادنیوز : رئیس پلیس راه مازندران گفت: ریزش کوه در محدوده پنجاب محور هراز موجب آسیب به خودرو شد که دو فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.
ریزش کوه در هراز ۲ فوتی و ۳ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، باوجود هشدارهای پلیس راه مبنی بر پرهیز از ترددهای غیرضروری شاهد افزایش حجم تردد به محورهای شمال هستیم که امروز ریزش کوه در محور هراز خسارت برجای گذاشت.

علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران  اظهار کرد: ریزش کوه در محدوده پنجاب محور هراز موجب آسیب به خودرو شد که دو فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.

وی با هشدار پلیس مبنی بر پرهیز از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در کوهستان‌های مازندران، گفت: معمولا در فصل بهار به‌دلیل باد و باران احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ بالا است که در این زمینه تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

jgkRJCwjJ6g7

 *ریزش سنگ در محور هراز

جمشید نیکزاد رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آمل اظهار کرد: طی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر مبنی بر ریزش سنگ بر روی خودرو پژو تیم امداد و نجات پایگاه امدادی کهرود جمعیت هلال احمر شهرستان آمل به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه خودرو حامل پنج سرنشین و در حال عزیمت به تهران بود، گفت: این حادثه در کیلومتر ۵۰ محور هراز حوالی منطقه پنجاب اتفاق افتاد که بر اثر آن خانم ۳۱ بلافاصله در محل حادثه فوت و چهار نفر دیگر نیز به شدت مصدوم شدند.

 نیکزاد گفت: نجات‌گران جمعیت هلال احمر پس از اطلاع از حادثه در منطقه حضور پیدا کرده و با همکاری اورژانس ۱۱۵، نسبت به رهاسازی و انتقال مصدومان اقدام کردند.

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل ادامه داد: یک فرد فوتی سر صحنه  نیز پس از انجام مراحل قانونی تحویل نیروهای انتظامی و آرامستان شهرستان آمل شد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید