انتظار وزیر سید محمد خاتمی از سال ۱۴۰۰

کدخبر: ۴۰۱۶۲۰
اقتصادنیوز : یک فعال سیاسی گفت: از ۱۴۰۰ انتظار داریم سال حل و فصل ابر چالش های سیاست داخلی و خارجی باشد.
انتظار وزیر سید محمد خاتمی از سال ۱۴۰۰

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ،علی صوفی در پاسخ به این پرسش که "انتظارتان از سال ۱۴۰۰ چیست؟" اظهار کرد: ۱۴۰۰ را با یک رویداد مهم و تعیین کننده در وضعیت کشور شروع خواهیم کرد و آن رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری است که در آن سرنوشت چهار ساله کشورمان به دست فرد انتخاب شده توسط مردم می افتد.

وی در همین راستا تاکید کرد که رئیس جمهور آینده باید بتواند از پس این بحران ها و ابر چالش ها بر بیاید.

صوفی یادآور شد: با توجه به اینکه علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها هم هست سال سیاسی مهمی را در پیش داریم.

وی افزود: انتظار ما این است که انتخاباتی آزاد، رقابتی و عادلانه داشته باشیم واصلاح طلبان بتوانند کاندیدای حداکثری خود را به عرصه رقابت بیاورند؛ در همین راستا امیدواریم کاندیدای مان هم پیروز شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: انتظارمان از ۱۴۰۰ در بدو امر این است که نقطه امیدی برای مردم، پیشرفت کشور و خروج از بحران هایی که در عرصه داخلی و بین المللی گرفتارش هستیم، ایجاد شود.

وی با بیان اینکه "در عرصه بین المللی وضعیتی شکننده داریم" گفت: خوشبختانه رئیس جمهور آمریکا که سیاست فشار حداکثری را در رابطه با ایران در پیش گرفته بود و روز به روز بر فشارها هم اضافه می کرد، رفته است.

دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات گفت: از طرفی تحریم ها وضع مردم را بد کرده بود که  بر وضعیت معیشتی مردم اثر گذار شده بود. از طرف دیگر برخی سیاست های دولت هم فشار را بر مردم بیشتر می کرد. به همین جهت است که تاکید داریم دولتی باید سر کار بیاید که سیاستش هم در حوزه داخلی و هم بین المللی مردمی باشد.

وی در پایان گفت: ان شاءالله سال پر امیدی داشته باشیم. قطعا ۱۴۰۰ با این تحولاتی که در پیش است میتواند سال خوبی برای همه باشد و ما هم همین انتظار را داریم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید