پیام امام جمعه اصفهان به نتانیاهو: تو دلقک صهیونیستی نمی‌توانی جلوی ساخت بمب هسته ای ایران را بگیری

کدخبر: ۴۰۱۶۸۲
اقتصادنیوز : امام جمعه موقت اصفهان گفت: نباید به مردم صدقه بدهیم و باید در این زمینه با ایجاد زمینه تولید و اشتغال به مردم کمک کنیم.
پیام امام جمعه اصفهان به نتانیاهو: تو دلقک صهیونیستی نمی‌توانی جلوی ساخت بمب هسته ای ایران را بگیری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ،سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب نمی‌توان به آمریکایی‌ها اعتماد کرد، اظهار داشت: نباید تمام مشکلات اقتصادی کشور را به تحریم‌ها گره زد و خود مسئولان باید همت کنند و از تولید حمایت کنند و موانع این بخش را بردارند.

وی با بیان اینکه امروز تولید کنندگان بروکراسی‌های زیادی را طی می‌کنند، ادامه داد: برخی دست‌ها در کار است که اجازه نمی‌دهد تولید به سرانجام برسد و مشکلات کشور برطرف شود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه برخی از تولیدکنندگان به دلیل ناتوانی در بازپرداخت تسهیلات بانکی به حراج گذاشته شده است، ابراز داشت: سال گذشته در تحقق شعار سال قصور دیده شده است و باید در سال جاری همت بیشتری برای تحقق شعار سال داشته باشیم.

امروز برای انجام مذاکرات از قدرت ویژه‌ای برخوردار هستیم

وی با بیان اینکه امروز برای انجام مذاکرات از قدرت ویژه‌ای برخوردار هستیم، ادامه داد: بسیاری از جنگ‌های نیابتی علیه ایران انجام شده که رزمندگان ما همواره پیروز میدان بوده‌اند.

میردامادی با تاکید بر اینکه شرایط تغییر یافته و ما دیگر در مذاکرات التماس نمی‌کنیم، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمودند که اگر تحریم‌ها را بردارید ما حاضر به مذاکره خواهیم شد و به جای اولمان بر می‌گردیم.

وی با بیان اینکه باید مشخص شود پول نفت کجا هزینه می‌شود و چرا شاهد این میزان فاصله طبقاتی هستیم، اضافه کرد: افرادی هستند که سالانه خودروهای میلیاردی عوض می‌کند و از سوی دیگر افرادی تنها وسیله حمل و نقلشان دوچرخه‌ای است که نگران خرابی آن نیز هستند.

خطیب جمعه اصفهان با بیان اینکه نباید به مردم صدقه بدهیم، اضافه کرد: باید کارخانه‌ها فعال و اشتغال ایجاد شود، نباید هر روز پول چاپ شود و از ارزش پول ملی کاهش یابد.

میردامادی با اشاره به انتخابات خرداد سال جاری ابراز داشت: از مردم انتظار داریم سِحر نشوند، رهبر معظم انقلاب، با کفایتی، تسلط بر مدیریت کشور، ایمان، عدالتخواهی، ضد فساد، توانمندی، جوان و عشق به ایران و … را از ویژگی‌های رئیس جمهور خوب اعلام کردند و باید به این مشخصات در انتخاب خود توجه داشته باشیم.

دلقک صهیونیست نمی‌تواند جلوی ساخت بمب هسته ای ایران را بگیرد

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه اگر بخواهیم بمب هسته‌ای بسازیم دلقک صهیونیست نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد، ابراز داشت: ماتوانایی‌های زیادی داریم و چنانچه خود را باور کنیم به موفقیت‌های بیشتری در تولید واکسن کرونا هم می‌رسیم.

[امام جمعه اصفهان به نتانیاهو: تو دلقک صهیونیستی نمی‌توانی جلوی ساخت بمب هسته ای ایران را بگیری /درخواست انتخاباتی ائمه جمعه از مردم]

جهش اقتصادی کشور حاصل نگاه و تدابیر رهبری است

همچنین آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های اولین نماز جمعه سال ١۴٠٠ در شیراز بیان کرد: نگاه رهبری در حوزه اقتصاد موجب شده تا جایگاه ایران در عرصه جهانی بهبود قابل توجهی داشته و البته در این میان نقش بخش خصوصی دستگاه‌های متولی و مردم نیز در توسعه فعالیت‌های اقتصادی کشور حائز اهمیت بوده است

امام جمعه شیراز متذکر شد: با توجه به اعیادی که در پیش است بایستی دستگاه‌های متولی توجه ویژه ای به این اعیاد داشته باشند البته رویکردی که در برگزاری این مراسم‌ها باید مدنظر باشد مردمی بودن جشن‌ها و بیان انتظار برای ظهور است.

وی در ادامه تصریح کرد: جهش و شکوفایی اقتصادی که طی چندین سال اخیر در کشور رویدادهای است حاصل تدابیر رهبری و نگاه هدایت‌گری ایشان بوده و دستگاه‌های مختلف با همکاری بخش خصوصی و مردم توانسته‌اند منجر به رخدادهای نوینی در اقتصاد شوند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: تفکری که در اروپا و آمریکا حاکم است بیانگر آن است که شخص خدای خود است و همین عامل باعث شده تا افراد از مذهب و دین خارج شده و کافر می‌شوند البته این کشورها به دنبال اشائه این تفکر در کشورهای اسلامی نیز هستند و مسلمانان باید با هوشیاری به مصاف با این تفکر بروند.

امام‌جمعه قم: در کشورمان دلال از تولیدکننده شرایط بهتری دارد 

بنا به گزارش تسنیم، آیت‌الله سید محمد سعیدی نیز ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: دین اسلام به‌سرعت در پنج قاره جهان در حال گسترش است و اقدامات نظام استکباری برای مقابله با اسلام نه‌تنها سبب خاموش شدن نور اسلام نشده بلکه سبب رشد اسلام عزیز شده است.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) بابیان اینکه جهش تولید یک امر راهبردی و تحقق آن وابسته به مقدمات و ملزومات آن است، عنوان کرد:  همه شاخص‌های اقتصادی باید موردتوجه باشد، اگر همه مسئولین درزمینهٔ تولید به پشتیبانی و مانع زدایی توجه کنند به تولید کمک کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم تصریح کرد: تحریم و کرونا در کنار سیاست‌های غلط ارزی مانع تحقق کامل شعار سال گذشته شد، مجلس باید قوانین و آئین‌نامه‌های دست وپاگیر را کنار زده و شرایط مناسبی برای تولیدکننده و سرمایه‌گذار فراهم کند.

آیت‌الله سعیدی گفت: در کشورمان دلال از تولیدکننده شرایط بهتری دارد و سبب ضرر به کشور می‌شود، تولیدکنندگان بر اساس ایمان و عشقی که به تولید دارند اقدام به فعالیت کرده وزندگی‌های زیادی را می‌چرخانند، گاهی ضرر کرده و سود کم دارند ولی بر اساس ایمانی که دارند در این راه مقاومت و تلاش می‌کنند.

وی افزود: در امر تولید فقط نباید از تولیدکننده دفاع کرد و تولیدکننده براثر این حمایت باکیفیت بد و ناقص محصولی را تولید و به مردم دهد بلکه بخشی از تولید مربوط به تولیدکنندگان است و باید محصول آن‌ها باکیفیت و قابل‌رقابت با بازار جهانی باشد.

 روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی را کلید حل مشکلات کشور است 

آیت‌الله سعیدی روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی را کلید حل مشکلات کشور دانست و افزود: اگر جریان انقلابی درصحنه باشد و دولت حاکم جهت‌گیری‌های انقلاب نداشته باشد مشکلات رفع نمی‌شود چون اگر دولت انقلابی نباشد و با چراغ خاموش در حال مذاکره با دشمنان باشد جریان انقلابی موفق نمی‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: باید دولت جوان حزب‌اللهی، کار بلد، خستگی‌ناپذیر، ولایت مدار با تکیه به توانمندی‌های داخل زمام دولت را عهده‌دار شود تا مشکلات کشور برطرف شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید