هشدار؛ پیش بینی وزش طوفان شدید در اصفهان

کدخبر: ۴۰۱۸۹۳
اقتصاد نیوز:وضعیت جوی در اکثر مناطق استان اصفهان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با گرد و خاک محلی و طوفان لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.
هشدار؛ پیش بینی وزش طوفان شدید در اصفهان

به گزارش اقتصاد نیوز، آسیه آقایی کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با  فارس  با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار طی امروز بر روی استان است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق استان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با گرد و خاک محلی و طوفان لحظه‌ای به ویژه در نیمه‌ شرقی و در نیمه‌ غربی رگبارهای پراکنده بهاری پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وزش باد شدید و گرد و خاک در سطح استان به‌ ویژه در نیمه شرقی باعث اختلال در تردد شهری و جاده‌ای و کاهش کیفیت هوا می‌شود، بیان کرد: از فردا جوی نسبتاً پایدار بر روی استان خواهیم داشت و دمای هوا تا روز دوشنبه کاهش ۸ تا ۱۰ درجه خواهد داشت.

آقایی با اشاره به اینکه کمینه ‌دمای هوا در اکثر مناطق استان طی ۲۴  آینده ۴ تا ۶ درجه کاهش خواهد داشت، گفت: دمای هوای اصفهان ۲۶ و کمینه فردا ۱۴ درجه، خور و بیابانک با ۳۳ و بوئین میاندشت با ۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید