آزاده نامداری در گذشت

کدخبر: ۴۰۱۹۲۳
آزاده نامداری، مجری سابق صدا و سیما درگذشت.
آزاده نامداری در گذشت

به گزارش اقتصادنیوز، لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد. تاکنون جزئیات بیشتری از دلیل فوت وی در دسترس نیست. 

فارس خبر داده پیکر وی فاقد هر نوع جراحتی بوده و نیروهای اورژانس پس از تماس اعضای خانواده نامداری در ساعت 18 و 30 دقیقه بر بالین وی حاضر می‌شوند. پس از رسیدن نیروهای اورژانس به محل مشخص شده که او فوت کرده است.

علت مرگ در دست بررسی است

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره حادثه مرگ آزاده نامداری گفت: کلانتری 134 شهرک غرب ساعتی قبل فوت یک زن جوان را در محل سکونتش به بازپرس ویژه قتل اعلام کرده و در اظهارات اولیه اعلام کرده که این فرد آزاده نامداری است.

وی گفت: بازپرس ویژه قتل تهران به محل حادثه اعزام شده است اما هنوز از صحت و سقم هویت اعلام شده اطلاعی در درست نیست.شهریاری گفت: پس از حضور بازپرس در صحنه قتل ابتدا هویت متوفی و سپس علت مرگ وی بررسی خواهد شد.

سوابق حرفه ای آزاده نامداری

 نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا ۴ سال ادامه داشت که در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد.

او سال ۱۳۹۱ را  با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجراء هر شب برنامه جنجالی «خانمی که شما باشی» را بر عهده داشت ولی به ناگاه خبری مبنی بر منع فعالیت وی، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی پخش شد. پس از نه ماه دوری از تلویزیون بالاخره نام او به عنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی ظاهر شد.

آزاده نامداری

نامداری نخستین مجری تلویزیون بود که «چادر ملی» و «چادر قهوه‌ای» پوشید.او در مصاحبه با مجله زندگی ایدئال در سال ۱۳۹۴ گفت برخاسته از یک خانواده سنتی است و تا هفت نسل قبل از او همه در خانواده‌شان چادر بر سر می‌کرده‌اند.

نامداری در سال ۹۵ پس از سه سال دوری از عرصه اجرا با برنامه گفتگو محور آبان بر روی شبکه آپارات مجدداً به صحنه بازگشت. او در در این برنامه به گفتگوهای چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت. او همچنین در همین سال، کتابی در قالب مجموعه داستانی کوتاه با همین نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد. او همسر سجاد عبادی پسر رحیم عبادی رئیس سازمان ملی جوانان در دولت خاتمی بود.

azadeh-namdari-with-her-husband-23

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید