به هیچ وجه به سفر نروید!

کدخبر: ۴۰۲۰۸۶
رحمت الله فیروزی، نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس گفت: مردم به هیچ وجه به سفر نروند و کسانی هم که به هشدار ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر سفر نرفتن توجه نکرده‌اند هرچه سریع تر به شهرهای خود بازگردند.
به هیچ وجه به سفر نروید!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، رحمت الله فیروزی اظهار کرد: با توجه به اینکه آمار مبتلایان و فوتی‌ها در کشور در حال افزایش است مردم در ایام باقی مانده تعطیلات به هیچ وجه به سفر نروند و کسانی هم که به هشدار ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر سفر نرفتن توجه نکرده‌اند هرچه سریع تر به شهرهای خود بازگردند.

وی افزود: مردم باید دستورالعمل های بهداشتی را در ایام نوروز بیشتر رعایت کنند، چرا که کرونای انگلیسی در بیشتر استان های کشور شناسایی شده است.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس، گفت: درباره سفرها بیشتر می توان ارشادی عمل کرد تا دستوری، البته اگر حجم سفرها افزایش یابد بدون شک باید اقدامات عاجل و محدود کننده بیشتری اعمال شود. مردم نباید با جان و سلامت خود و دیگران بازی کنند.

فیروزی خاطرنشان کرد: در موقعیت کنونی باید سریع تر مراحل تهیه واکسن از کشورهایی مانند هند، چین و روسیه که با آنها در زمینه واردات واکسن قرارداد بسته ایم، انجام شود تا مردم نگرانی کمتری داشته باشند و در سال جدید بهتر بتوانند به شکوفایی اقتصادی کشور کمک کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید