واکنش پدر آزاده نامداری به شایعات فضای مجازی

کدخبر: ۴۰۲۱۲۶
پدر آزاده نامداری پس از دفن این هنرمند از مردم خواست تا به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.
واکنش پدر آزاده نامداری به شایعات فضای مجازی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، پیکر آزاده نامداری امروز(دوشنبه 9 فروردین) در قطعه هنرمندان تهران به خاک سپرده شد و پس از مراسم، پدر این هرمند سخنرانی کوتاهی داست و از مردم خواست تا به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

او درباره زندگی دخترش گفت: «آزاده بسیار با عشق بود، سجاد شوهرش را خیلی دوست داشت، در این چند سالی که با هم زندگی کردند خوشبخت بود و سجاد هم با او مهربان بود. آزاده افسرده نبود، همیشه پر نشاط بود، به صحبت‌هایی که در فضای مجازی علیه ما و آزاده می‌شنوید، توجه نکنید.

من خودم دبیر ادبیات بودم، اهل مطبوعات و قلم هستم، خیالتان راحت که صد درصد زندگی‌اش را می‌نویسم و نمی‌گذارم که حقش پایمال شود. دختر من دختر روشنفکر و خردمندی بود. از یک خانواده معلم و فرهنگی بود. معلم‌ها در این مملکت اهل زندگی با امید هستند. امیدوارم که همه حلالش کنید و اگر کسی از ازاده رنجشی دارد او را ببخشد، آزاده در عمر کوتاه سی و پنج ساله‌اش، مردم را دوست داشت و عشقش به مردم هیچگاه فراموش نمی‌شود.

هرچیز که در فضای مجازی می‌بینید دروغ است هرکسی می‌خواهد واقعیت‌ها را بداند با من صحبت کند، تمام چیزهایی که می‌شنوید دروغ است، من بابت پنج سال زندگی مشترک با آزاده، از سجاد سپاسگزارم، امیدوارم من و سجاد بتوانیم گندم را مانند آزاده بزرگ کنیم و یک آزاده جدید تحویل جامعه دهیم. جامعه‌ای که پذیرای امثال آزاده نیستند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید