کشف یک پهپاد جاسوسی اسرائیل+ جزئیات

کدخبر: ۴۰۲۲۷۱
یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی که در ارتفاعات لبنان سرنگون شده بود، کشف شد.
کشف یک پهپاد جاسوسی اسرائیل+ جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی در ارتفاعات کفرشوبا در لبنان کشف شده است.

پایگاه العهد لبنان نوشت «در تجاوزی جدید به خاک لبنان و نقض قطعنامه ۱۷۰۱ یک هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی رژیم صهیونیستی در ارتفاعات کفرشوبا کشف شد.»

یک چوپان این پهپاد را بین بوابه حسن و پایگاه رویسات العلم در اراضی آزاد شده مقابل پایگاه‌های ارتش و نیرو‌های بین‌المللی یونیفل کشف کرد که به ارتش لبنان تحویل داده شد.

اسفند ماه سال گذشته نیز ارتش لبنان به طرف دو پهپاد رژیم صهیونیستی که بر فراز دو پاسگاه ارتش در مناطق مرزی «بلیدا» و «میس الجبل» پرواز می‌کردند، تیراندازی کرد.

تلویزیون المنار اعلام کرد ارتش لبنان ابتدا به طرف یک پهپاد اسرائیلی که در حال پرواز بر فراز مقر آن در منطقه میس الجبل بود، تیراندازی کرد. نیرو‌های ارتش لبنان در ادامه به طرف دومین پهپاد اسرائیلی که در ارتفاع بالای حریم هوایی منطقه «خربه شعیب» در جنوب شهرک بلیدا در حال پرواز بود‌، تیراندازی کردند.

اخیرا ارتش لبنان شکایتی را علیه رژیم اشغالگر قدس تنظیم کرده و آن را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه کرده است.

لبنان دلیل ارائه این شکایت را نقض مکرر حریم هوایی این کشور از سوی صهیونیست‌ها و عبور مکرر جنگنده‌های این رژیم از فراز آسمان‌ این کشور بیان کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید