واکنش جالب علی دایی به احتمال شکستن رکوردش توسط رونالدو

کدخبر: ۴۰۲۳۵۵
پرتغال دیشب در مقدماتی جام جهانی پیش رو در خانه تیم لوکزامبورگ به برتری 3-1 رسید که زننده یکی از گل های رونالدو بود.
واکنش جالب علی دایی به احتمال شکستن رکوردش توسط رونالدو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه، رونالدو با گلی که در این دیدار به ثمر رساند 103 گله شد. این یعنی یک گل نزدیک شدن به رکورد علی دایی مهاجم ایرانی که 109 گل ملی را به نام خود ثبت کرده و سال های سال است که آقای گل فوتبال ملی جهان بشمار می رود.

در حالی که رسانه های ایرانی با وسواس و دقت خاصی بازی های اینروزهای پرتغال را دنبال می کنند و حتی از فرصت هایی که کریس در جریان بازی هدر می دهد خوشحال می شوند؛ به خصوص اشتباهی که داور در بازی با صربستان مرتکب شد و توپی که از خطر دروازه توسط رونالدو رد شده بود اما به اشتباه دستور به ادامه بازی داد علی دایی منتظر این اتفاق است و معتقد است روزی رکورد او شکسته خواهد شد.

او پیش تر در این باره مصاحبه جالبی انجام داده بود و گفته بود: «معتقدم هرچه خدا بخواهد همان می‌شود. ولی رکورد برای شکستن است. کدام رکورد بوده که تابه‌حال دست نخورده باقی مانده باشد؟ بالاخره یک روز هر کسی رکورد شخص دیگری را می‌زند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم چه بهتر که این رکورد به دست بازیکن بزرگی مثل رونالدو شکسته شود. به‌نظرم کریس می‌تواند در بازی‌های ملی باقی مانده به این مهم دست پیدا کند.»

علی دایی درست می گوید. رکورد برای شکستن است و هیچ رکوردی تا اکنون در دنیای ورزش ابدی نبوده است و یک روز شکسته شده است. همان طور که پیش تر رکورد گل های ملی وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان توسط فالکائو برزیلی شکسته شد. همین طور رکورد حسین رضا زاده که روزی قوی ترین مرد جهان بود. رونالدو با زدن 6 گل ملی دیگر از نظر تعداد گل های زده با علی دایی برابر خواهد شد و با زدن هفتمین گل رکورد علی دایی را خواهد شکست. برای علی دایی اینکه سال های سال بهترین گل زن ملی جهان بوده خود یک افتخار بزرگ بوده و همان طور که خودش به آن اشاره کرده رکورد او توسط بازیکنی شکسته می شود که در سال های اخیر و در کنار مسی بهترین بازیکنان فوتبال جهان بوده اند.

و بالاخره رکورد علی دایی شکسته خواهد شد. این اتفاق محتمل فوتبال در ماه های آتی خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید