خبر مهم ترامپ در گفت و گو با عروسش

کدخبر: ۴۰۲۵۵۳
اقتصاد نیوز:«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در گفت و گو با عروسش از شرکت مجدد در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
خبر مهم ترامپ در گفت و گو با عروسش

گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «راشا تودی»، ترامپ در مصاحبه با عروسش که از سوی رسانه‌های اجتماعی آمریکا بایکوت شده است گفت، نسبت به شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ امیدوار است.

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین اعلام کرد به زودی در تجمعی با حضور هوادارانش شرکت خواهد کرد.

ترامپ بار دیگر با تأکید بر تقلب در انتخابات گفت، دموکرات‌ها با برپا کردن انتخاباتی «مشابه نظام انتخاباتی کشورهای جهان سوم»، «جو بایدن» را به ریاست جمهوری رساندند.

رسانه اجتماعی «فیسبوک» ضمن حذف ویدئوی این مصاحبه از صفحه «لارا ترامپ» عروس رئیس جمهور سابق آمریکا، به وی هشدار داد: «تکرار قرار دادن محتوای که در آن صدای دونالد ترامپ وجود داشته باشد، محدودیت‌های بیشتری برای این حساب کاربری به همراه خواهد داشت».

بر اساس یک نظرسنجی جدید، ۵۴ درصد از جمهوری‌خواهان مایل هستند در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا به ترامپ رأی دهند. پس از ترامپ، «مایک پنس» معاون وقت او با اختلاف زیاد، از استقبال ۱۲ درصد جمهوری‌خواهان برخوردار است.

مصاحبه ترامپ با عروسش در بایکوت رسانه‌های اجتماعی چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که رئیس جمهور سابق آمریکا از میکروفون یک مجلس عروسی برای اظهارنظر سیاسی استفاده کرد.

 درپی حمله هواداران ترامپ به کنگره آمریکا در روز تأیید پیروزی بایدن در انتخابات، بسیاری از رسانه‌های اجتماعی حساب کاربری او را مسدود کرده‌اند.

او در نهایت به‌خاطر «تحریک به شورش» و برای دومین بار مورد استیضاح قرار گرفته و حمایت شمار زیادی از هم‌حزبی‌های خود را نیز از دست داده است. مقامات ارشد حزب جمهوری‌خواه حتی در سخنرانی خداحافظی او نیز شرکت نکردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید