چگونه اطلاعات پاک شده در واتساپ را بازیابی کنیم؟

کدخبر: ۴۰۲۸۴۹
یکی از مشکلاتی که ممکن است برای کاربران واتساپ پیش بیاید این است که داده‌هایشان حذف شود و قابلیت بازیابی آن را نیز ندانند.
چگونه اطلاعات پاک شده در واتساپ را بازیابی کنیم؟

به گزارش به نقل  از باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران محبوب‌ترین برنامه پیامرسان یعنی واتساپ هنگام عوض کردن تلفن همراه، عوض کردن حسابشان در این پیامرسان یا انتقال از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر مانند اندروید به iPhone و بالعکس، علاوه بر برخی از موارد فنی، با یک مشکل بزرگ روبه‌رو می‌شوند که منجر به از دست دادن تمام داده‌ها، تصاویر و پیام‌هایشان می‌شود.

روش‌های مختلفی برای بازگرداندن نسخه پشتیبان از WhatsApp در تلفن‌های اندروید یا آیفون وجود دارد که با انجام آن‌ها می‌توان داده‌های حذف شده را دوباره برگرداند.

در ادامه روش‌های مختلف این کار را در تلفن‌های مختلف می‌خوانید:

بازیابی داده‌های واتساپ در تلفن‌های اندرویدی

به WhatsApp بروید، روی تنظیمات ضربه بزنید، روی گزینه Chats کلیک کنید، سپس بر روی گزینه Chat backup کلیک کرده و روی گزینه backup to google drive ضربه بزنید.

لیستی از گزینه‌ها برای شما ظاهر می‌شود که از طریق آن می‌توانید مدت زمانی را که می‌خواهید یک نسخه پشتیبان از مکالمات خود را به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه نگه دارید، مشخص کنید و این به انتخاب خود شما بستگی دارد.

داده‌های واتساپ را در Android و iPhone بازیابی کنید

باید اطمینان حاصل کنید که روزانه از پیام‌های WhatsApp پشتیبان تهیه می‌شود و آن‌ها را در Google Drive یا iCloud ذخیره می‌کنید، زیرا وقتی نسخه پشتیبان تهیه نکنید، بازیابی پیام‌ها بسیار دشوار خواهد بود.

پشتیبان گیری از چت را روشن کنید، WhatsApp را باز کرده، به تنظیمات بروید، سپس به چت‌ها رفته، سپس روی پشتیبان گپ ضربه بزنید.

مدت زمان پشتیبان گیری از مکالمات هرگز، روزانه، هفتگی یا ماهانه را انتخاب کنید یا حتی می‌توانید پشتیبان گیری دستی انجام دهید.

اگر از تلفن‌های Android استفاده می‌کنید باید هنگام ذخیره پشتیبان یک حساب Google تعیین کنید و اگر کاربر آیفون هستید، به تنظیمات> گپ ها> پشتیبان گیری چت بروید، جایی که می‌توانید فرکانس پشتیبان گیری خودکار را انتخاب کنید یا از Backup Now استفاده کنید تا به صورت دستی پشتیبان گیری در iCloud را شروع کنید.

بهترین برنامه‌ها برای بازیابی داده‌های واتساپ برای تلفن‌های اندروید و آیفون

بهترین راه برای بازیابی پیام ها و داده ها در WhatsApp

برنامه Notisave

این برنامه نسخه‌ای از تمام اعلان‌های تلفنی را برای همه برنامه‌ها نگهداری می‌کند، یعنی برای بازیابی و خواندن پیام‌های پاک شده، که فرستنده از چت WhatsApp حذف کرده، کار می‌کند.

بهترین راه برای بازیابی پیام ها و داده ها در WhatsApp

برنامه Notif Log

این برنامه به شما امکان می‌دهد فایل‌ها و اسناد حذف شده را در دستگاه خود مشاهده کنید، نسخه رایگان این برنامه حاوی برخی تبلیغات است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید