کشف محموله سنگین مواد افیونی در سراوان

کدخبر: ۴۰۳۱۴۰
سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از عملیات پلیس استان در شهرستان های سراوان و خاش و کشف یک تن و 114 کیلو مواد افیونی خبر داد.
کشف محموله سنگین مواد افیونی در سراوان

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "سراوان و خاش" با اشراف اطلاعاتی خود، از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان های مذکور به سمت مرکز استان را داشتند، مطلع شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در این رابطه شب گذشته تکاوران پلیس استان در این 2 شهرستان، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه، متهمان را که با 2 دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه موتورسیکلت قصد انتقال و جابه جایی محموله مواد مخدر را داشتند، مشاهده و عملیات انتظامی را برای دستگیری و توقف خودروهای آنان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با ادامه عملیات وحضور ماموران در منطقه کمین، سوداگران با مشاهده ماموران به سمت آنان تیراندازی که با آتش پر حجم تکاوران پلیس روبه رو شده و با تنگ شدن عرصه رویارویی، قصد متواری شدن از محل و مخفیگاه خود  را داشتند که با محاصره و هوشیاری ماموران انتظامی 3 تن از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس، یک تن و 114 کیلو و 500 گرم مواد افیونی، شامل 855 کیلو و 500 گرم تریاک و 259 کیلو گرم حشیش از مخفیگاه و محل دپوی قاچاقچیان کشف و ضبط کردند که در این رابطه 3 متهم دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل شدند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات 2 دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه موتور سیکلت توقیف شد، بر عزم جدی و قاطعانه پلیس سیستان و بلوچستان در برخورد با قاچاقچیان و مقابله با سوداگران مرگ تأکید کرد و خاطر نشان کرد: پلیس استان در مقابله با ورود مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ چه در مرکز و چه در مرزها در حفاظت از کشور و استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید