آسمان این شهرها غبار آلودمی شود

کدخبر: ۴۰۳۱۸۰
اقتصادنیوز: معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در زابل و برخی نقاط استان‌های خوزستان و بوشهر، وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و خلیج فارس در این مدت مواج است.
آسمان این شهرها غبار آلودمی شود

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس ، محمد اصغری  در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در شرق خراسان رضوی و بعد از ظهر امروز در شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب بارش پراکنده داریم.

وی اضافه کرد: بعد از ظهر فردا در شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های سمنان و مازندران بارش پراکنده داریم و در سایر مناطق کشور تا روز چهارشنبه جو آرام خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در زابل و برخی نقاط استان‌های خوزستان و بوشهر وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و خلیج فارس در این مدت مواج است.

اصغری اظهار داشت: روز دوشنبه ۱۶ فروردین تا ظهر سه شنبه وزش باد جنوبی و افزایش دما در استان های ساحلی خزر و اردبیل خواهیم داشت، از دوشنبه تا پنجشنبه در نیمه شمالی کشور افزایش دما پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: روز پنجشنبه ۱۹ فروردین با ورود سامانه بارشی به کشور در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر و وزش باد، رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف گاهی با وزش باد خواهد بود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۲۰ و ۱۲ درجه پیش‌بینی می‌شود.

اصغری اظهار کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۲ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای ۵ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید