یک قاضی ارشد به همراه خانواده اش ترور شد

کدخبر: ۴۰۳۲۳۶
پلیس پاکستان اعلام کرد: یکی از قضات دادگاه مبارزه با تروریسم به همراه همسر و فرزندانش در حمله تروریستی مهاجمان ناشناس کشته شد.
یک قاضی ارشد به همراه خانواده اش ترور شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، خودروی حامل قاضی  «آفتاب آفریدی» قاضی ارشد دادگاه ضدتروریسم شامگاه یکشنبه در اتوبان "صوابی" در شمال غرب این کشور هدف حمله مسلحانه قرار گرفت.

پلیس پاکستان گفت: در این حمله تروریستی قاضی دادگاه، همسر و دو تن از فرزندان وی کشته،  راننده و دو تن از محافظان این مقام قضایی نیز به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

براساس این گزارش، قاضی دادگاه ضدتروریسم از شهر "سوات" در حال رفتن به شهر "اسلام‌آباد" بود که هدف حمله مهاجمان ناشناس قرار گرفت.

پلیس پاکستان افزود: مهاجمان پس از ارتکاب به قتل از محل حادثه به سرعت متواری شدند و تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

در سال‌های اخیر گروه‌های تندرو از جمله عناصر تروریستی در حملات مختلف،  قضاتی که مسئول رسیدگی به پرونده‌های مهم مربوط به اقدامات تروریستی و اختلاس مالی بودند را مورد هدف قرار داده و آنان را به قتل رسانده‌اند.

نهم اسفند ۱۳۹۸ "محمد ایوب خان" قاضی ارشد دادگاه عالی شهر پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب پاکستان در حمله مهاجمان ناشناس به شدت زخمی شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید