درخواست کرونایی محسنی بندپی از وزیر بهداشت

کدخبر: ۴۰۳۴۶۷
محسنی بندپی گفت: با توجه به اینکه ویروس جهش یافته انگلیسی بر روی کودکان تاثیر گذاشته و آنها را درگیر می کند از وزیر بهداشت خواستم به مراکز تولید واکسن داخلی دستور دهد که از این به بعد آزمایش بالینی واکسن کرونا بر روی کودکان همچون بزرگسالان صورت گیرد که نتیجه آن واکسیناسیون کودکان خواهد بود.
درخواست کرونایی محسنی بندپی از وزیر بهداشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از درخواست خود از وزیر بهداشت و درمان برای انجام آزمون بالینی واکسن کرونای تولید داخل بر روی کودکان خبر داد.

محمدعلی محسنی بندپی اظهار کرد: با توجه به اینکه ویروس جهش یافته انگلیسی بر روی کودکان تاثیر گذاشته و آنها را درگیر می کند از وزیر بهداشت خواستم به مراکز تولید واکسن داخلی دستور دهد که از این به بعد آزمایش بالینی واکسن کرونا بر روی کودکان همچون بزرگسالان صورت گیرد که نتیجه آن واکسیناسیون کودکان خواهد بود. 

وی همچنین با اشاره به جلسه امروز کمیته هلال احمر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که در این جلسه طرح اصلاح اساسنامه جمعیت هلال احمر همانند جلسات قبلی مورد بررسی قرار گرفت جلساتی که هدف آن رسیدن به اجماعی جهت تغییر اساسنامه جمعیت هلال احمر است . پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا دو ماه آینده بررسی ها در کمیته نهایب شده و جهت رسیدگی نهایی به کمیسیون بهداشت ارجاع شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید