دورهمی ۸۱ هزار نفری در وضعیت قرمز کرونایی

کدخبر: ۴۰۳۸۷۹
بیش از ۸۱ هزار نفر قرار است روز جمعه در آزمون کانون وکلا شرکت کنند و این در حالی است که این دورهمی در شرایط قرمز کرونایی می تواند خطرناک باشد.
دورهمی ۸۱ هزار نفری در وضعیت قرمز کرونایی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، گفته می‌شود آزمون کانون وکلا قرار است روز جمعه بیستم فروردین ۱۴۰۰ با حضور بیش از ۸۱ هزار داوطلب در سراسر کشور برگزار شود.

این در حالی است که شرایط کشور به لحاظ موج چهارم کرونا، بحرانی و خطرناک است. به طوری که خیلی از آزمون‌ها و…، لغو شده است و اقداماتی هم در راستای تعطیلی کشور در حال انجام است. اما، سازمان سنجش آموزش قرار است آزمون وکالت را که کانون وکلا مدیریت آن را بر عهده دارد، برگزار کند.

به گفته یکی از داوطلبان آزمون کانون وکلا، این آزمون که فرار بود قبل از سال نو برگزار شود، به دلیل شرایط زرد کرونایی لغو شد و به سال نو موکول شد. حالا که وضعیت بحرانی‌تر شده است، چرا این آزمون لغو نمی‌شود.

وی که به شدت نگران حضور در آزمون است، افزود: من نگران سلامت خودم نیستم، اما می‌ترسم خانواده‌ام به واسطه من گرفتار بیماری شوند.

این در حالی است که مسئولان وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا، اصرار بر رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی دارند.

اگر این آزمون برگزار شود و فقط تعداد انگشت شماری از داوطلبان، ناقل بیماری باشند، باید منتظر بود که بر شدت بحران افزوده شود.

با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در کشور و اینکه در حال حاضر تمامی مراکز استان‌ها قرمز شده‌اند، برگزاری چنین دورهمی هایی می‌تواند خطرناک و فاجعه آفرین باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید