سلامت معنوی را در رادیو سلامت دنبال کنید

کدخبر: ۴۰۳۹۵۱
اقتصادنیوز :‌شنوندگانی که علاقه مند به آموزش های مهارت زندگی به کودکان در حوزه سلامت معنوی هستند می توانند در این ایام برنامه کودک من را دنبال کنند.
سلامت معنوی را در رادیو سلامت دنبال کنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه کودک من در ماه مبارک رمضان با موضوعات سلامت معنوی به روی آنتن می رود. این برنامه که در گروه بهداشت روان تولید می شود تا به امروز در راستای نحوه آموزش مهارت های زندگی به کودکان از طریق  اطلاع رسانی به والدین قدمهای موثری برداشته است. به گفته فاطمه بی تقصیر تهیه کننده برنامه، با توجه به پیسنهاد مدیر گروه لعیا باستانی بر آن شدند تا درماه مبارک رمضان  به موضوعات سلامت معنوی بپردازند و بیشتر درباره نحوه آموزش این مفاهیم به کودکان همپای والدین راهکارهایی را ارائه بدهند.

وی در ادامه توضیح داد: شاید این سوال کودک شما باشد که روزه و روزه داری چیست؟ماه رمضان چه ماهی است؟چرا مادر و پدر من تا افطارچیزی نمی خورند یا درباره مفاهیم دینی سوالی داشته باشد. مثلا دعا چیست؟ پاداش و هدیه یعنی چه؟ عید فطر چه روزی است و سوالاتی از این دست. ما دراین برنامه تعریفی از مفاهیم مختلف برای شما والدین خواهیم داشت تا با کودک خود ارتباط بهتری برقرارکنید و در پاسخگویی به سوالاتی از این دست بتوانیدبا موفقیت پیش بروید.

برنامه کودک من در روزهای چهارشنبه ساعت 16 و 30 دقیقه از رادیو سلامت گروه بهداشت روان  به روی آنتن می رود. کارشناس این برنامه دکتر سهیلاخزعلی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید