بارش رحمت الهی در این استان ها از فردا

کدخبر: ۴۰۴۲۱۵
کارشناس هواشناسی گفت: از شنبه تا اواسط هفته آینده دمای هوا در سواحل دریای خزر به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.
بارش رحمت الهی در این استان ها از فردا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کبری رفیعی کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب در استان‌های ایلام، لرستان ،کرمانشاه و کردستان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود گفت: فردا در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، کردستان، همدان، مرکزی، قم، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال شرق گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: روز شنبه در برخی مناطق نیمه غربی کشور ، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر رگبار باران و رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

رفیعی توضیح داد: این وضعیت روز یکشنبه در برخی نقاط شمال غرب سواحل دریای خزر، غرب، جنوب غرب، مرکز و دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و دامنه های جنوبی البرز و روز دوشنبه در برخی نقاط شمال شرق، شرق و جنوب شرق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی تاکید کرد: امشب و فردا وزش باد گرم همراه با افزایش دما در سواحل دریای خزر و اردبیل ادامه دارد و از شنبه تا اواسط هفته آینده با توجه به شمالی شدن جریان هوا دمای این مناطق نیز به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری است و در برخی ساعات وزش باد و رگبار باران پیش بینی می شود. بیشترین دمای تهران به  ۲۶ درجه و کمترین آن به ۱۷ درجه می رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید