اطلاعیه مهم تامین اجتماعی؛ پرداخت مستمری به روال فعلی

کدخبر: ۴۰۴۶۰۹
اقتصاد نیوز: تامین اجتماعی می گوید: به دلیل نقص فنی و به منظور جلوگیری از توقف در پرداخت مستمری‌ها، پرداخت مستمری برمبنای محاسبات فعلی استمرار یابد. افزایش حقوق مرحله دوم همسان سازی تا اردبیهشت به تعویق افتاد.
اطلاعیه مهم تامین اجتماعی؛ پرداخت مستمری به روال فعلی

به گزارش اقتصاد نیوز، سایت سازمان تامین اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد:به دنبال طرح برخی ابهامات درباره چگونگی متناسب سازی مستمری بازنشستگان در فروردین سال جاری، ایرادات به وجود آمده ناشی از اشتباهات محاسباتی است.

پیش از این برخی مستمری‌بگیران غیر حداقل بگیر از طریق مدیران کل استانها و کانون‌های بازنشستگان سراسر کشور نسبت به  اشکالات و ابهامات در چگونگی افزایش مستمری فروردین‌1400 اعتراض داشتند. ظاهرا مبنای افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی ماه قبل از همسان سازی در نظرگرفته شده بود.

حال تامین اجتماعی اعلام کرده است: با وصول نظرات و بررسی کارشناسی به عمل آمده؛ وجود بعضی ایرادات نرم افزاری در محاسبات مستمری متناسب سازی شده در خصوص متوسط بگیران(غیرحداقل بگیران) ملاحظه شد که مستلزم اصلاح فنی و نرم افزاری است.

بنابر اطلاعیه تامین اجتماعی به منظور جلوگیری از توقف در پرداخت مستمری‌ها، پرداخت برمبنای محاسبات فعلی استمرار یابد و همزمان نسبت به بررسی و رفع ایرادات نرم افزاری و اعمال اصلاحات و صدور احکام جدید برای مستمری بگیران فوق تا پایان اردیبهشت سال جاری اقدام لازم انجام شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید