هشدار فرماندار تهران به دستگاه‌های اجرایی در وضعیت قرمز پایتخت

کدخبر: ۴۰۴۶۴۳
عیسی فرهادی، فرماندارتهران و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای کلانشهر تهران گفت: به دلیل شرایط قرمز کرونایی در شهر تهران رعایت حضور یک سوم از کارمندان در کلیه دستگاههای اجرایی لازم و ضروری است و بازرسی فرمانداری تهران از نحوه عملکرد این دستگاهها نظارت دارد.
هشدار فرماندار تهران به دستگاه‌های اجرایی در وضعیت قرمز پایتخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، فرماندار تهران با تاکید بر رصد و نظارت فرمانداری بر نحوه عملکرد شیوه نامه‌های بهداشتی توسط دستگاههای اجرایی افزود: حضور یک سوم از کارمندان در کلیه دستگاههای اجرایی لازم و ضروری است و بازرسی فرمانداری تهران بر نحوه عملکرد این دستگاهها نظارت دارد.

عیسی فرهادی، فرماندارتهران و فرمانده  قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای کلانشهر تهران گفت: به دلیل شرایط قرمز کرونایی در شهر تهران رعایت حضور یک سوم از کارمندان در کلیه دستگاههای اجرایی لازم و ضروری است و بازرسی فرمانداری تهران از نحوه عملکرد این دستگاهها نظارت دارد. براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و به دلیل شرایط قرمز کرونایی در شهر تهران کلیه دستگاههای اجرایی طبق قوانین و مقررات موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند.

وی افزود: بر همین اساس فقط حضور یک سوم از کارکنان در دستگاههای اجرای لازم است. البته در ادارات ضروری حضور نیمی از کارمندان ضروری است.

فرهادی ادامه داد: بازرسی فرمانداری تهران به صورت روزانه و مستمر در حال نظارت و رصد از دستگاههای اجرایی است.

  وی خاطر نشان کرد:  در صورت عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی دستگاه‌ها ی اجرایی ضمن برخورد با این دستگاه‌ها به  هیات تخلفات معرفی خواهند شد.

فرماندار تهران با بیان اینکه اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند به طور قطع موج چهارم کرونا را به سلامت پشت سر می‌گذاریم، گفت: هم اکنون در بسیاری از بیمارستان‌ها مراجعان کرونا بسیار زیاد شده  لذا انتظار داریم مردم این توصیه‌ها را جدی بگیرند و همانند سال گذشته رعایت کنند تا از این موج چهارم عبور کنیم.

فرهادی در مورد منع تردد خودروها گفت: تردد خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی که تهران نیز جزو این شهرهاست از مرز استان در نظر گرفته شده است و ورود وخروج به این شهرها ممنوع است و منع تردد درون شهری نیز از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح کماکان پا بر جاست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید