یاسر خمینی خبر داد؛

توصیه رهبر انقلاب به سید حسن خمینی برای عدم حضور در انتخابات 1400

کدخبر: ۴۰۵۱۸۴
اقتصادنیوز : سید یاسر خمینی اعلام کرد که رهبر انقلاب از یادگار امام خواسته‌اند در شرایط فعلی به عرصه کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 1400 ورود نکنند.
توصیه رهبر انقلاب به سید حسن خمینی برای عدم حضور در انتخابات 1400

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایسنا سید یاسر خمینی در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال کاندیداتوری یادگار امام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در انتخابات ریاست جمهوری 1400، اظهار کرد: در هفته ها و بلکه ماههای اخیر، اقبال زیادی به اخوی گرامی جناب حاج حسن آقا شد و بزرگان زیادی از عاشقان امام، ایثارگران، مذهبیّون، خانواده های شهداء، سیاسیون و دانشگاهیان کشور ایشان را تنها کسی دانستند که می تواند کشور را با شعار «همه با هم» امام خمینی متحد کند.

وی با بیان اینکه حاج حسن آقا هنوز این درخواست ها را نپذیرفته بودند، افزود: ایشان با تردید در حال مشورت و بررسی جوانب امر بودند تا اینکه امروز مطابق دیدارهای نوبه خود با رهبری به دیدن ایشان رفتند که طی این ملاقات، رهبر انقلاب کاندیداتوری ایشان در انتخابات را به صلاح ندانستند و با بیان اینکه حاج حسن آقا را مانند فرزند خود می دانند، از ایشان خواستند که در شرایط فعلی به این عرصه ورود نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید یاسر خمینی تصریح کرد: با توجه به این توصیه، طبیعی است که تصمیم ایشان روشن است و اخوی یقینا تصمیمی برای کاندیداتوری ندارند.

وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری پرشور انتخابات پیش رو، گفت: لازم است، به نیابت از اخوی از همه شخصیت های حقیقی و حقوقی که از ایشان دعوت کردند تشکر کنم. ایشان خود را خدمتگزار مردم می داند و برای صلاحدید مردم و انقلاب حاضر به هرگونه ازخودگذشتگی است و در هر جایی باشد خدمتگزار و دلسوز مردم است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید