مراسم ازدواج مرد 91 سانتی با زن قدبلند زیبا + عکس

کدخبر: ۴۰۵۴۶۹
اقتصادنیوز :مراسم ازدواج مرد کوتوله با معلم زن زیبا برگزار شد ، مرد جوان که کمتر از یک متر قد دارد همچینین به عنوان اولین عضو کوتوله شورای شهر نیز انتخاب شد.
مراسم ازدواج مرد 91 سانتی با زن قدبلند زیبا + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، ازدواج مرد کوتاه قد با زن قد بلند قدمی برای موفقیت های ادامه دار این مرد جوان بود. ستاره پانتومیم "جیمز لوستد" با قد 91 سانتی متری در یک اقدام خبرساز با "کولی" 163 سانتی ازدواج کرد .مراسم ازدواج این دو در شمال ولز و کنار دریای "کنوی" برگزار شد.

تصاویر مراسم ازدواج مرد کوتوله با معلم زن قد بلند

مراسم ازدواج

مراسم ازدواج

مرد کوتاه قد 29 ساله بعد از این ازدواج و ادامه فعالیت های هنری اش توانست عضوی از شورای یکی از شهرهای بریتانیا شود البته اولین عضو کوتوله این گروه.او بعد از ازدواج با یک معلم جوان اشتیاقش برای رسیدن به آرزو و ایدآل های زندگی اش را چندین برابر دید و به راه خود ادامه داد.

مراسم ازدواج

عکس مراسم ازدواج عروس بلند قد و داماد کوتاه قد

جیمز می گوید:وضعیت ظاهری من هیچ خجالتی برای من ایجاد نخواهد کرد بلکه خجالت را زمانی باید احساس کنم که برای رسیدن به خواسته هایم تلاش نکرده باشم.

او با یک بیماری ژنتیکی نادر به نام Diastrophic دیسپلازی متولد شد اما او اجازه نداد که این مشکل او را از رسیدن به موفقیت متوقف سازد. والدین او هر دو با قد متوسط و نرمال دارند اما او و برادرش دچار این مشکل هستند.

مراسم ازدواج

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید