واکسن کرونا نرسد، فاجعه انسانی رخ می‌دهد!

کدخبر: ۴۰۵۶۷۹
علی بیرجندی نژاد گفت: رتبه‌ کشور در مرگ و میر در حال ارتقاء است و حتی یک روز تاخیر در واکسیناسیون گسترده و عمومی نابخشودنی است. اگر وزارت بهداشت در نوروز به هر علتی نتوانست موثر وارد میدان شود لااقل در واکسیناسیون گسترده قافیه را نبازد.
واکسن کرونا نرسد، فاجعه انسانی رخ می‌دهد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد، دکتر علی بیرجندی نژاد ، ضمن هشدار به مسئولین امر گفت: رتبه‌ کشور در مرگ و میر در حال ارتقاء است و حتی یک روز تاخیر در واکسیناسیون گسترده و عمومی نابخشودنی است. اگر وزارت بهداشت در نوروز به هر علتی نتوانست موثر وارد میدان شود لااقل در واکسیناسیون گسترده قافیه را نبازد. انتظار همه جامعه از شخص وزیر و مجموعه وزارت بهداشت تهیه واکسن، واکسن و واکسن است.

وی وضعیت بیمارستان‌ها را غیرقابل باور خواند و گفت: به اذعان بسیاری از همکارانمان در بسیاری از اورژانس‌ها نزدیک به تکمیل ظرفیت هستیم و ادامه این روند باعث خواهد شد تختی برای بستری بیمار جدید نداشته باشیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که بسیاری از مسئولین به جای اقدام عاجل در پی یافتن مقصر هستند؛ خرج کردن از مردم و اتهام زنی به آن‌ها نیز راحت‌ترین مسیر برای عده‌ای شده است؛ یک روز سفرهای نوروزی و روز دیگر صف‌های مرغ مورد اتهام است.

بیرجندی نژاد افزود: متاسفانه برخی بسیار راحت از رسیدن آمار فوتی‌ها به ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ نفر در روز سخن می گویند؛ آیا کشوری که با بحران جمعیتی روبرو است و نرخ موالیدش در سال گذشته بهت آور است؛ اینقدر راحت باید از جان دادن سرمایه های انسانی و نیروی کار خود بگذرد.

وی ادامه داد: امروز واکسن ضروری است اگر امروز واکسن داخلی به مردم نمی‌رسد نباید منتظر فردا شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید