کرونا در تهران باز هم رکورد زد

کدخبر: ۴۰۵۹۲۵
اقتصادنیوز : عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه آمار فوتی‌های کرونا در پایتخت نسبت به قبل از نوروز ۷ برابر شده است، گفت: محدودیت‌ها در پایتخت نیم بند اجرا شده است.
کرونا در تهران باز هم رکورد زد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از بهداشت نیوز ،زهرا نژاد بهرام، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران   درباره وضعیت کرونا در پایتخت اظهار داشت: متاسفانه آمار فوتی‌های کرونا در تهران روز به روز در حال افزایش است و طی روزهای اخیر تعداد متوفیانی که آمارشان در بهشت زهرا ثبت شده از ۱۰۰ نفر هم عبور کرده و به ۱۰۵ نفر هم رسیده است.

وی افزود: در نامه‌ای به علیرضا زالی فرمانده ستاد ملی مقابله با کرونای تهران درخواست اجرای قرنطینه کامل در پایتخت را داشتیم که به غیر از من و محسن هاشمی و برخی دیگر از اعضای شورای شهر هم نامه و درخواستی در این زمینه داشته اند و تنها پاسخی که دریافت کرده‌ایم این بود که اعلام شد، مدیرکل ستاد ملی مقابله با کرونا باید در مورد قرنطینه کامل تهران تصمیم گیری کند و ستاد مقابله با کرونای پایتخت نمی‌تواند به این حوزه ورود یابد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: محدودیت‌های مربوط به کرونا در پایتخت نیم بند اجرا شده و امیدواریم این موضوع هرچه بیشتر مدنظر مسوولان مربوطه و شهروندان قرار گیرد تا بتوان کرونا را کنترل کرد.

نژاد بهرام همچنین به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان اشاره کرد و بیان داشت: محدودیت‌ها آمار مسافران مترو را کاهش داده ولی شهروندان باید سفرهایشان را مدیریت و کمتر از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه آمار فوتی‌های کرونا در پایتخت نسبت به قبل از نوروز ۷ برابر شده است، گفت: آمار فوتی های کرونا به ۱۵ نفر در روز رسیده بود که در حال حاضر این رقم به ۱۰۵ نفر به صورت روزانه رسیده که تقریباً ۷ برابر شده است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید