فوتی های کرونا رکورد 4 ماهه را شکست/ عبور شمار قربانیان از 66 هزار نفر

کدخبر: ۴۰۶۰۰۸
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون دو میلیون و ۱۹۴ هزار و ۱۳۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۶ هزار و ۸ نفر رسیده است.
فوتی های کرونا رکورد 4 ماهه را شکست/ عبور شمار قربانیان از 66 هزار نفر

به گزارش اقتصادنیوز، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تا کنون ۳۷۲ هزار و ۳۶۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۱۱۲ هزار و ۱۰۸ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۴۸۴ هزار و ۴۷۰ دوز رسید.

این اطلاعیه افزود: از دیروز تا امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۲۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۲۰۷ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۱۹۴ هزار و ۱۳۳ نفر رسید.

وزارت بهداشت اعلام کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند . فوتی های کرونا رکورد 4 ماهه را شکست؛ همچنین مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۶ هزار و ۸ نفر رسید.

بر اساس این اطلاعیه،  خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۶۱ هزار و  ۴۹۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. همچنین چهار هزار و ۶۵۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تا کنون ۱۴ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۷۷۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید