مدیران این شهر سهم واکسن پاکبان ها را گرفتند

کدخبر: ۴۰۶۰۳۶
اقتصادنیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: تعدادی از مدیران شهرداری و اعضای شورای این شهر با قرار دادن نام خود در لیست پاکبانان دریافت کننده واکسن کرونا، از سهمیه واکسن آن‌ها استفاده کردند.
مدیران این شهر سهم واکسن پاکبان ها را گرفتند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا ،شکرالله سلمان زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: تزریق واکسن کرونا بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت صورت می‌گیرد و علوم پزشکی آبادان نیز سعی کرده که به‌طور کامل این دستورالعمل‌ها را رعایت و اجرایی کند.

او با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا به پاکبانان یکی از اولویت‌های ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و درمان است، افزود: با هماهنگی شهرداری‌ها هر روزه لیستی برای مراکز بهداشت شهرستان‌ها ارسال می‌شد و بر اساس این لیست، افراد واکسن را دریافت می‌کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: متأسفانه تعدادی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر نام خود را در لیست پاکبانان دریافت کننده واکسن کرونا قرار دادند و از سهمیه آن‌ها برای ایمن کردن خود استفاده کردند.

وی در ادامه مطلب فوق اضافه کرد: افراد ماسک زده بودند و امکان شناسایی آن‌ها برای پرسنل بهداشت مقدور نبوده و بر اساس لیست ارسال شده اقدام به تزریق واکسن کردند.

گفتنی است که؛ هنوز اسامی این افراد منتشر نشده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید