مردی که به شکل تصادفی ۲ نوع واکسن کرونا زد!

کدخبر: ۴۰۶۴۳۹
در یک ماجرای عجیب، یک مرد اهل نیوهمپشایر به نام کریگ ریچاردز، دو نوع واکسن مدرنا و فایزر را دریافت کرد.
مردی که به شکل تصادفی ۲ نوع واکسن کرونا زد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  یک مرد اهل نیوهمپشایر به نام کریگ ریچاردز علی رغم این که واکسن خود را از نوع مدرنا زده بود، به طور تصادفی در دوز دوم فایزر زد.

با وجود این اتفاق ناخوشایند، مقامات می‌گویند که حال او خوب خواهد بود و اکنون نیازی به نگرانی بیشتر نیست. کریگ ریچاردز، ساکن نیوهمپشایر در گفتگو با WMUR News ۹ منچستر از تجربه عجیب خود درباره دوز دوم واکسن خود گفت: " زمانی که برای تزریق واکسن دوم به مرکز تزریق واکسن مراجعه کردم، مسئول تزریق واکسن گفت که آیا آماده ای، و من گفتم بله قطعا و تازه پس از تزریق واکسن، کارت تزریق اولیه را بررسی کرد و متوجه اشتباه خود شد و سپس به من گفت من تصور کردم شما باید فایزر تزریق کنید. من به شما واکسن اشتباه زدم. متاسفم"

مردی که به شکل تصادفی ۲ نوع واکسن کرونا زد!

 

طبیعتا آقای ریچاردز از این موضوع وحشت زده شد، اما مسئولان بهداشت مرکز تزریق واکسن، به وی اطمینان دادند که خطری وی را تهدید نمی‌کند. مرکز بهداشت و خدمات انسانی نیوهمپشایر اواخر روز چهارشنبه بیانیه‌ای را ارائه داد که اطمینان می‌داد، مخلوط کردن مارک‌های واکسن اگرچه احتمالاً ایده آل نیست، اما در شرایط اضطراری یک جایگزین ایمن برای تزریق دوز‌های یکسان است.

در حالی که هیچ مطالعه بالینی در مورد موثر بودن مخلوط واکسن‌ها انجام نشده است، با این وجود بعید است که این تزریق‌ها خطرات بیش از حدی داشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید