84 خودکشی در تهران و بخشودگی جرائم رانندگی/مردمی که پیگیر این اخبار بودند

کدخبر: ۴۰۶۶۲۲
در 24 ساعت گذشته خبر تلخ 84 خودکشی در تهران و خبر شیرین بخشودگی جرائم رانندگی در صدر اخبار ترند روز بود؛ از اخبار دیگر می توان به خبر ماجرای خصوصی نوید محمدزاده و فرشته حسینی اشاره کرد.
 84 خودکشی در تهران و بخشودگی جرائم رانندگی/مردمی که پیگیر این اخبار بودند

به گزارش اقتصادنیوز ، یکی از  تیتر های خبری که در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین جستجو را در میان کاربران داشت مربوط به خبر تلخ ۸۴ خودکشی در تهران بود که رکنا این خبر را منتشر کرد و اعلام کرد از روز پنجشنبه تا جمعه گذشته تنها در طول یک روز، ۸۴ نفر در تهران اقدام به خودکشی کرده‌اند.

بر این اساس و از میان آن‌ها دست‌کم ۱۲ تن جان خود را از دست داده‌اند. این اقدام به خودکشی ها از طریق روش‌های گوناگونی از جمله، خودزنی، حلق آویز کردن، مسمومیت عمومی و مسمومیت از طریق مصرف دارو صورت گرفته و از کودک تا میانسال در میان این افراد دیده می‌شوند.

بازتاب این خبر و شوکی که به مردم وارد شده بود باعث شد تا کاربران در فضای مجازی 84 خودکشی در تهران را به صدر جستجوها برسانند.این اتفاق در حالی افتاد که ساعاتی پس از انتشار این خبر رییس اورژانس اجتماعی کشور نسبت به آن واکنش نشان داد و گفت: چنین موضوعی صحت ندارد. آمار تماس‌های اورژانس اجتماعی از اول فروردین تاکنون کمتر از ۸۰ مورد بوده است.

خبر دوم مربوط به بخشودگی جرائم رانندگی  است.بر اساس این خبر سردار سید کمال هادیانفر ، رئیس پلیس راهور  ناجا گفته است: براساس پیشنهاد  پلیس راهور  به مجلس شورای اسلامی ابتدا در کمیسیون تلفیق و سپس در صحن اصلی تصویب شد، که به جهت مساعدت به مردم عزیزمان جرایمی که در سال‌های گذشته مشمول دو برابری شدند، این‌ها به اصل خود برگردد و مردم به دنبال این بودند تا با جزئیات این خبر  اطلاعات بیشتری کسب کنند و بتوانند راهی برای پرداخت جریمه دوبرابری  خود پیدا کنند.

خبری دیگری که بیشترین جستجو را داشت ماجرای خصوصی نوید محمدزاده و فرشته حسینی است.داستان از این قرار است که نوید محمد زاده به پیشنهاد فرشته حسینی بازیگر افغانستانی سینمای ایران اقدامی انسان دوستانه انجام می دهد که در شبکه دو فاش می شود.فرشته حسینی از نوید محمدزاده برای شرکت در این کار خیر کمک خواسته بود که محمدزاده به این پیشنهاد پاسخ مثبت می دهد.مردم پیگیر این خبر بودند تا با کار خیر این جوان  هنرمند مملکت بیشتر  آشنا شوند.این البته در کنار عکس ها،لایک ها و کامنت هایی است که بین این دو بازیگر در فضای مجازی ردوبدل می شود.

همچنین خبر تولد مقام معظم رهبری در بین کاربران بیشترین جستجو را به خودش اختصاص داد .این خبر مربوط است به تصویری از شناسنامه مقام معظم رهبری که در کانالی تلگرامی منتشر شد.بر اساس این شناسنامه ایشان متولد تیرماه هستند اما  به فرموده رهبر انقلاب، تاریخ صحیح تولد ایشان ۲۹ فروردین ۱۳۱۸ است.مردم با دنبال کردن این خبر به دنبال تاریخ دقیق تولد رهبر انقلاب بودند .

 از اخبار ترند دیگر امروز می توان به گریه بیوک میرزایی،قیمت خرما پیارم،کارت اعتباری سهام عدالت، همسر شهید نواب صفوی، ارز دیجیتال دوج کوین، ابروگوندوش و رضا ضراب و نحوه تند خوانی جز پنجم قرآن کریم اشاره کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید