خودرو برقی فراری روانه بازار می شود

کدخبر: ۴۰۶۶۵۳
کمپانی خودروسازی فراری اعلام کرد نخستین خودروی برقی این شرکت تا چهار سال دیگر روانه بازار خواهد شد.
خودرو برقی فراری روانه بازار می شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا به نقل از اتوکار، رییس هیات مدیره خودروسازی فراری با اشاره به افزایش تمایل مصرف کنندگان برای در اختیار داشتن خودروهای برقی گفت: در پاسخ به نیازهای جدید بازار، تا سال ۲۰۲۵ یک خودرو برقی را روانه بازارها خواهیم کرد که این خودرو دارای ویژگی های منحصر به فرد برای ایجاد رضایت در نسل جدید مشتریان خواهد بود.  

به گفته جان الکان- خودروی برقی فراری دارای ویژگی های ظاهری و فنی منحصر به فردی خواهد بود و در تاریخ خودروی برقی یک نوآوری کامل خواهد بود. وی گفت برنامه برای تولید خودروهای هیبریدی در این خودروسازی وجود دارد اما لازم است جنبه های فناوری توسعه بیشتری پیدا کند چرا که فراری به عنوان تولیدکننده خودروهای اسپورت با محدودیت هایی مواجه است که باید رعایت شوند.  

اگرچه مدیرعامل فراری از ارایه جزییات بیشتر از محصول جدید خودداری کرد اما طبق اطلاعات فاش شده، این خودرو به صورت دو درب طراحی خواهد شد. به گفته الکان، فناوری به کار رفته در این محصول یک انقلاب خواهد بود که چیزهای جدیدی به بازار خودروهای برقی خواهد افزود.  

فراری پیشتر نیز از ایده رونمایی از یک خودروی برقی حمایت کرده بود اما اندکی بعد از تصمیم خود منصرف شد با این حال با توجه به روی آوردن بیشتر خودروسازان بزرگ به تولید خودروهای برقی، فراری تصمیم گرفته است تا دیگر از این رقابت جا نماند.  

الکان همچنین از رونمایی از سه محصول جدید فراری طی ماه های پیش رو خبر داد اما از ارایه جزییات بیشتر در مورد آن ها خودداری کرد. او سال ۲۰۲۲ را سال مهمی دانست که در آن از محصولات تازه این شرکت رونمایی خواهد شد.

سال قبل در نتیجه کرونا، میزان فروش فراری با ریزش شدیدی مواجه شد تا جایی که مجموع فروش این شرکت با کاهش ۱۰۰ درصدی نسبت به سالق بل آن به ۹۱۱۹ دستگاه در جهان رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید