کارگردان «بچه مهندس» به این دلیل تغییر کرد

کدخبر: ۴۰۶۸۶۵
اقتصادنیوز : تهیه‌کننده «بچه مهندس» توضیح داد دلیل قطع همکاری با علی غفاری، کارگردان سه فصل آغازین این سریال، درگیر بودن او در تولید فیلم سینمایی «تک تیرانداز» بوده است.
کارگردان «بچه مهندس» به این دلیل تغییر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، سعید سعدی، تهیه‌کننده «بچه مهندس» درباره علت همکاری نکردن با علی غفاری، کارگردان سه فصل سریال، در فصل چهارم این مجموعه، توضیحاتی را ارایه کرد.

سعدی توضیح داد: «مایل به همکاری با علی غفاری در فصل جدید بودیم. ایشان از کارگردان‌های خوب کشور هستند که در بخش فیلمنامه، شش ماه پیش از شروع تولید با ما همکاری مجدانه و خالصانه‌ای داشتند اما متاسفانه زمان تولید کار با تولید فیلم سینمایی «تک تیرانداز» و کارهای مربوط به مسایل فنی فیلم تداخل داشت؛ به همین جهت نتوانستیم با ایشان همکاری خود را ادامه دهیم.»

این تهیه‌کننده ادامه داد: «با همفکری من و علی غفاری، کارگردانی فصل چهارم به آقای کاوری سپرده شد که ایشان هم بزرگوارانه محبت کردند و انجام کار را در این شرایط سخت پذیرفتند. در هر صورت آقای غفاری بدون هیچ چشمداشتی در حوزه فیلمنامه و ارایه ایده با ما همکاری داشتند و همیشه همراه و همدل با مجموعه بودند.»

او  درباره ادامه تصویربرداری «بچه مهندس۴» هم گفت: «هم اینک گروه در حال تصویربرداری در فرودگاه مهرآباد هستند و تصویربرداری تا نیمه اردیبهشت ادامه خواهد داشت و هم‌زمان، کار فنی ما در حال انجام است تا سریال را به پخش برسانیم.»

در این سریال که هر شب ساعت ۲۱:۲۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود، ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی و ... بازی می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید