اقدام عجیب خانم پرستار برای دلگرمی بیماران کرونایی + عکس

کدخبر: ۴۰۷۶۱۶
پرستاری در برزیل برای دلگرمی دادن به بیماران مبتلا به ویروس کرونا که در بیمارستان بستری هستند، اقدامی بسیار عجیب انجام داد.
اقدام عجیب خانم پرستار برای دلگرمی بیماران کرونایی + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای نیوز، یک پرستار در برزیل از ترس انتقال ویروس راهی منحصر به فرد برای حمایت از مبتلایان به ویروس کرونا که قادر به برقراری ارتباط با عزیزانشان نیستند، ابداع کرده است. کاربران شبکه‌های اجتماعی تصویری را از این اقدام جالب منتشر کرده‌اند، اقدامی که به گفته آن‌ها مربوط به پرستاری است که یک دستکش را با آب گرم پر کرده و آن را روی دست یک بیمار قرار داده است که از اثرات شدید ابتلا به کووید-۱۹ رنج می‌برد تا او حس کند که تنها نیست.

این پرستار با این کار قصد داشته از طریق مشابه سازی لمس کردن به بیماران ارزش دهد و نداشتن امکان حضور فیزیکی عزیزان برای حمایت و مراقبت از آنان را تا حدودی جبران کند. یک وب سایت برزیلی تصویری از این کار را به اشتراک گذاشته است که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در سائو پائولو گرفته شده است.

این سایت برزیلی نشان داد که پرستار «سیمی اروخو کونا» صاحب ایده‌ای است که در راستای حمایت روان شناختی از مریضی است که زیر دستگاه تنفس مصنوعی قرار دارد.

پرستار در پاسخ به اظهار نظر‌هایی در تمجید از این ابتکارعمل گفت: این ایده راحتی و مراقبت از بیمار است. در حرفه پرستاری یا پزشکی حرفه‌ای بودن کافی نیست، زیرا شما باید یک فرد دلسوز باشید و به قلب خود اجازه دهید. خود را بیان کند.

او افزود: ما تصمیم گرفتیم این کار را به عنوان نوعی محبت انجام دهیم و به یک بیمار منتقل کنیم که گویی کسی دست او را گرفته است و همچنین اندام‌هایی که بسیار سرد هستند را گرم کنیم.

کشور برزیل از ابتدای شیوع ویروس کرونا شاهد همه گیری گسترده این ویروس در میان مردم خود بود و بیشترین آمار مرگ و میر روزانه در کشور‌های آمریکای جنوبی را از آن خود کرده است.

اقدام عجیب پرستار برای دلگرمی دادن به بیماران کرونایی + عکس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید