چند نفر از مدیران شهری و شورای شهری‌ها در پایتخت واکسینه شده‌اند؟

کدخبر: ۴۰۷۹۴۴
اقتصادنیوز : مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به برنامه ریزی جهت واکسیناسیون ۳۰۰ هزار نفر در شهرداری تهران در مقابل کرونا گفت: آمار دریافت واکسن در میان مدیران و معاونان شهرداری همچنین اعضای شورای شهر صفر بوده است.
چند نفر از مدیران شهری و شورای شهری‌ها در پایتخت واکسینه شده‌اند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از بهداشت نیوز ،حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهرسالم   درباره اینکه تاکنون چند نفر در شهرداری تهران از مدیران و معاونان حناچی یا شورای شهری‌ها در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند، اظهار داشت: تاکنون حتی یک مورد واکسیناسیون در این زمینه به ما گزارش نشده است.

وی افزود: واکسیناسیون کارکنان بهشت زهرا و سازمان پسماند انجام شده و از امروز واکسیناسیون کادر درمان شرکت شهر سالم که تعدادشان حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر است نیز آغاز شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم خاطرنشان کرد:بر اساس آمارهای رسمی تاکنون ۳ هزار و ۵۲ نفر در شهرداری مبتلا به کرونا شده و ۶۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند که البته آمار غیررسمی بیشتر از این تعداد است چرا که برخی از سازمان‌ها ممکن است آمار جدید مبتلایان متوفیان را به شهرداری اعلام نکرده باشند.

چوبینه بیان داشت: بر اساس آنچه که مدیران مربوطه در شهرداری تهران اعلام کردند به سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی بیشترین مبتلایان و متوفیان کرونا را داشته‌اند.

وی گفت: در صورتی که شرایط برای تامین و خرید واکسن توسط شهرداری فراهم شود قطعاً ۳۰۰ هزار نفر از خانواده شهرداری تهران را با اولویت بندی در مقابل کرونا واکسینه می‌کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید