چند انفجار در پایگاه ائتلاف سعودی/ کشته شدن عبدالله الحاضری

کدخبر: ۴۰۸۰۲۵
منابع رسانه ای اعلام کردند که یک پایگاه ائتلاف سعودی در نزدیکی شهر «مأرب» طی شب گذشته شاهد انفجارهای متعددی بوده است.
 چند انفجار در پایگاه ائتلاف سعودی/ کشته شدن عبدالله الحاضری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، پایگاه «صحن الجن» متعلق به ائتلاف سعودی در نزدیکی شهر «مأرب» طی شب گذشته شاهد انفجارهای متعددی بوده است.

بر اساس این گزارش، منابع محلی اعلام کردند که وقوع انفجارهای متعدد در پایگاه مذکور به احتمال فراوان ناشی از حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بوده است.

آخرین اخبار از تحولات میدانی مأرب حاکی از آن است که درگیری‌ها در این شهر میان نیروهای مقاومت و مزدوران سعودی همچنان ادامه دارد.

این درحالی است که برخی منابع از کشته شدن یکی از سرکردگان ارشد مزدوران سعودی در مأرب خبر می‌دهند. گفته می‌شود که «عبدالله الحاضری» در منطقه صرواح در غرب مأرب کشته شده است.

گفتنی است، سلسله پیشروی‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در نبرد با متجاوزان سعودی در جبهه مأرب همچنان ادامه دارد. نیروهای مقاومت یمن طی روزهای اخیر دستاوردهای مهمی را در جبهه مذکور به دست آورده‌اند؛ دستاوردهایی که عربستان سعودی را بر آن داشته است تا برای نجات خود از باتلاق، به قدرت‌های بین‌المللی متوسل شود.

در یکی از آخرین دستاوردها، نیروهای مقاومت یمن موفق شدند سیطره خود بر رشته کوه‌های استراتژیک «البَلَق» را تکمیل کنند. این در حالی است که یمنی‌ها پیشتر کنترل بخش‌هایی از این رشته‌کوه‌ها را به دست گرفته بودند. رشته کوه‌های البَلَق از موقعیت جغرافیایی استراتژیکی برخوردار هستند، چرا که در مقابل سدّ مأرب قرار گرفته‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید