خبری خوش برای آنها که می خواهند صاحب چندین فرزند شوند؛

کمک های میلیاردی به خانواده های چندقلوزا

کدخبر: ۴۰۸۰۳۹
بنیاد مستضعفان اعلام کردبه‌ منظور کمک به تامین شیرخشک، پوشک و همچنین معیشت و مسکن خانواده‌های پُرنوزاد، سال گذشته مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به آنها تخصیص داده است و این سیاست سال جاری نیز دنبال می شود.
کمک های میلیاردی به خانواده های چندقلوزا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از بنیاد مستضعفان، این نهاد پارسال به منظور حمایت از خانواده‌های پُرنوزاد و نیازمند کشور، مبلغ ۲۰ میلیارد تومان را تخصیص داد که این اعتبار در سه بخش کمک هزینه خرید مسکن، کمک به تامین شیرخشک و پوشک و همچنین کمک معیشتی، در اختیار این خانواده ها قرار گرفته است.
 
بر اساس این گزارش، در سال ۹۹ از اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی مذکور، نزدیک به ۹ میلیارد تومان برای تامین مسکن ۱۷۵ خانواده پرنوزاد تخصیص یافت و هریک از این خانواده ها به‌طور میانگین بیش از ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای تامین مسکن دریافت کردند.
 
همچنین در سال گذشته، بنیاد مستضعفان به‌منظور کمک به تامین مایحتاج این خانواده ها مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای حمایت از ۵۸۸ خانواده واجد شرایط تخصیص داد.
 
علاوه بر این موارد نیز، پارسال مبلغی معادل پنج میلیارد تومان برای کمک به تامین پوشک و شیرخشک مورد نیاز خانواده های پرنوزاد کشور توسط بنیاد مستضعفان پرداخت شد.
 
به گزارش ایرنا، کمک‌هزینه‌های مصوب بنیاد برای حمایت از خانواده‌های پرنوزاد از طریق کمیته امداد امام خمنی(ره) و در قالب طرح رحمت در اختیار واجدان شرایط این طرح قرار می‌گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید